جمعرات , 29 جون 2017

پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج عالمی آزادی صحافت کا دن منایا جا رہا ہے

کراچی (مانیٹرنگ ڈیسک ) ہرسال 3 مئی کو آزادی صحافت کا عالمی دن منایا جاتا ہے اس دن کو منانے کا مقصد جہاں آزادی صحافت کی اہمیت افادیت صحافتی ذمہ داریوں پر روشنی ڈالنا ہے وہاں معاشرے میں حق اور سچ کو فروغ دینے کے ساتھ ساتھ عوام میں سیاسی مذہبی اور اخلاقی و سماجی شعورکی آگاہی بھی فراہم کرنا ہے۔عالمی یوم آزادی صحافت کا آغاز 1991سے نمیبیا سے شروع ہوا۔ صحافت معاشرے کا آئینہ ہوتا ہے، اگرسچائی کے ساتھ کی جائے، ظاہر ہے کہ اگر سچائی کے ساتھ صحافت کی کارگزاری ہوگی تو یہ زمانے کی روش و رفتار اور عمرانی ضرورتوں کو پورا کرنے کی صلاحیت بھی رکھے گا۔

جہاں ہم پریس کی آزادی کی بات کرتے ہیں، وہیں ہمارے ملک میں کسی بھی آزادنہ رپورٹ شائع کرنے یا اس پر بات کرنے سے پہلے بہت سے عوامل سے گزرنا پڑتا ہے، دہشت گردوں، عسکری ونگز اور ایجنسیز کی جانب سے ہونے والے رویوں اور ایکشن کے بعد پاکستان کو صحافیوں کیلئے خطرناک ترین ممالک کی فہرست میں شامل کیا گیا ہے۔

پاکستان میں 15 سال میں پاکستان میں 117 صحافیوں کو قتل کیا گیا، تاہم اس میں سے صرف تین کارروائیوں کے مقدمے درج کیے گئے، جو ایک بڑی تعداد ہے۔
حملے ، دھمکیاں ، اغوا ،جبری برطرفیاں ، تنخواہوں کی عدم ادائیگیاں ،یہ وہ حالات ہیں جس میں صحافی اپنی جان ہتھیلی پر رکھ کے لوگوں کو با خبر رکھنے کا فریضہ سر انجام دیتے ہیں، دنیا کی سب سے بڑی سیکولر ریاست ہونے کا دعویٰ کرنے والے بھارت میں بھی صحافی اور صحافی تنظیموں کی حالت مختلف نہیں، جہاں حکومت اور مذہبی انتہا پسندی پر آواز بلند کرنے پر قتل کردیا جاتا ہے، جب کہ معروف چینل این ڈی ٹی وی سمیت کئی چینلز کو پابندی کے باعث بند بھی کیا گیا۔

صحافیوں کے حقوق کےتحفظ کے لیے قانون سازی کامطالبہ کئی سال سے کیا جا رہا ہے اور اس کے وعدے بھی مگر عملی اقدامات نہ ہونے کے برابر ہیں۔ دنیا بھر میں صحافیوں نے حقائق کی تشہیر ، خبر کے حصول اور دوران ڈیوٹی اپنی جانوں سے ہاتھ دھو چکے ہیں ۔ صحافیوں کی عالمی تنظیم رپورٹرز ود آؤٹ بارڈرز کی رپورٹ کے مطابق گزشتہ سال 110 صحافی فرائض کی ادائیگی کے دوران مارے گئے ۔ شام اور عراق صحافیوں کے لیے خطرناک ترین جبکہ ایشیا میں بھارت صحافیوں کے لیے خطرناک ثابت ہوا۔ دنیا کے کئی ممالک میں آزادی صحافت پر مکمل جبکہ متعدد ممالک میں جزوی پابندی عائد رہی۔

یہ بھی دیکھیں

ٹی بی کا عالمی دن آج منایا جائیگا

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک )آج پوری دنیا میںتپ دق کا عالمی دن منایا جا رہا ہے، ...

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے