جمعرات , 19 جولائی 2018

آل خلیفہ کے اسرائيل سے ساتھ تعلقات غداری کے مترادف ہیں: شیخ عبداللہ دقاق

منامہ (مانیٹرنگ ڈیسک) بحرین کے ممتاز عالم دین آیت اللہ شیخ عیسی قاسم کے نمائندےنے بحرین کے بادشاہ شیخ حمد بن آل خلیفہ کے وفد کے اسرائیل کے دورے کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ آل خلیفہ اسرائيل کے ساتھ تعلقات مضبوط بنا کر تاریخ کے کوڑے دان میں دفن ہوجائیں گے۔ عرب اقوام اور مسلمان غدار اور خائن عرب حکمرانوں کو کبھی معاف نہیں کریں گے۔

شیخ عبداللہ دقاق نے بحرینی وفد کےدورہ اسرائيل کے بارے میں سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ آل خلیفہ کے وفد کا بحرینی عوام سے کوئی تعلق نہیں بحرینی وفد آل خلیفہ کا نمائندہ وفد ہے اس کا بحرینی عوام سے کوئی ربط نہیں ، کیونکہ بحرینی عوام آل خلیفہ حکومت کے خلاف ہے۔ عبداللہ دقاق نے کہا کہ ہم بحرینی حکومت کو مخاطب کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ جس نے بھی اسرائيل کے ساتھ تعلقات قائم کئے انھیں تاریخ کبھی معاف نہیں کرےگی ان کا نام غداروں اور خائنوں کی فہرست میں درج ہوجائے گا انھیں تاریخ کے کوڑے دان میں ڈال دیا جائے گا۔

عبد اللہ دقاق نے آیت اللہ شیخ عیسی قاسم کے آّپریشن کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ بحرینی حکومت نے آیت اللہ شیخ عیسی قاسم کو آپریشن کے دو دن بعد پھر نظر بند کردیا ہے اور شیخ عیسی قاسم کی زندگی خطرے میں ہے بحرینی شیعوں پر آل خلیفہ حکومت کے مظالم کا سلسلہ جاری ہے انھوں نے کہا کہ عالمی برادری کو بحرین کے مظلوم عوام کے حقوق کے حق میں آواز بلند کرنی چاہیے۔

یہ بھی دیکھیں

اسرائیل نے غزہ تک ایندھن کی ترسیل بند کردی

غزہ(مانیٹرنگ ڈیسک)اسرائیل کی غزہ کی پٹی پر بربریت جاری ہے ، اسرائیل نے غزہ تک ...