پیر , 28 مئی 2018

امام خمینیؒ نے عمل سے ثابت کر دیا کہ فلسطین کا مسئلہ سر فہرست ہے:شیخ نعیم قاسم

بیروت (مانیٹرنگ ڈیسک)حزب اللہ لبنان کے نائب جنرل سیکریٹری نے تاکید کے ساتھ کہا ہے کہ ایران میں اسلامی انقلاب کی کامیابی کے بعد امام خمینیؒ نے سب سے پہلا قدم یہ اُٹھایا کہ اسرائیل کی سفارت کو فلسطین کے سفارت میں بدل دیا تا کہ اعلان کر دیں کہ فلسطین کا مسئلہ سر فہرست ہے ۔

حزب اللہ لبنان کے نائب جنرل سیکریٹری ’’شیخ نعیم قاسم‘‘ نے فلسطین کی موجودہ صورت حال پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ ایران میں اسلامی انقلاب کی کامیابی کے بعد امام خمینیؒ نے سب سے پہلا قدم یہ اُٹھایا کہ اسرائیل کی سفارت کو فلسطین کے سفارت میں بدل دیا تا کہ اعلان کر دیں کہ فلسطین کا مسئلہ سر فہرست ہے ۔

انہوں نے کہا کہ حزب اللہ لبنان نے فلسطین کی آزادی کی راہ میں بہت قربانی پیش کی ہے کہ جس میں سن 2000ءاور2006ء کے آپریشن کی طرف اشارہ کیا جا سکتا ہے ۔موصوف نائب سیکرٹری جنرل نے کہا کہ اس وقت نئے مرحلہ میں امریکہ ، صیہونی حکومت اور اس کے نوکر و غلام سے مقابلہ میں مقاومتی فرنٹ کی نئی کامیابی کی شروعات ہو چکی ہے ۔

انہوں نے کہا کہ اس مرحلہ کا اصلی مقصد تمام فلسطین کی آزادی ہے اور اس کیلئے فلسطین کے تمام گروہ سے درخواست کی جاتی ہے کہ کم سے کم اتحاد و یکجہتی کا عملی نمونہ پیش کریں ۔

شیخ نعیم قاسم نے مزیدعرب حکام کی طرف سے صیہونی حکومت کے ساتھ عادی رابطہ کے اقدام کی سخت تنقید کرتے ہوئے کہا کہ صیہونیوں کے ساتھ عادی رابطہ برقرار کرنا فلسطینیوں کی حمایت سے فرار کرنے کے مترادف ہے ۔

یہ بھی دیکھیں

ایرانی مسلح افواج دشمن کی ہر قسم کی جارحیت کا منہ توڑ جواب دینے کے لئے آمادہ: امیر فرزاد اسماعیلی

تہران(مانیٹرنگ ڈیسک)خاتم الانبیاء ايئر ڈیفنس ہیڈکوارٹرکے سربراہ امیر فرزاد اسماعیلی نے صحافیوں سے گفتگو میں ...