ہفتہ , 18 اگست 2018

پاکستان سمیت چین کے دوست ممالک کیلئے آئی ایم ایف پیکج بند کیا جائے، امریکی ایوان نمائندگان

واشنگٹن (مانیٹرنگ ڈیسک) امریکی ایوان نمائندگان نے پاکستان سمیت چین کے دوست ممالک کیلئے آئی ایم ایف پیکج بند کرنے کی درخواست کر دی ہے۔تفصیلات کے مطابق امریکہ دباؤ ڈالنے کے لئے پاکستان سمیت چین کے دوست ممالک کے لئے آئی ایم ایف پیکج بند کرانے کی تگ ودو میں لگ گیا۔

اس سلسلے میں سولہ رکن کانگریس نے وزیر خارجہ مائیک پامپیو اور وزیر خرانہ کو خط لکھ دیا ہے۔خط میں کہا گیا ہے کہ پاکستان سمیت دیگر ممالک نے چین سے اربوں ڈالر کا قرضہ لے رکھا ہے اور یہ ممالک چین کا قرضہ اتارنے کی سکت نہیں رکھتے۔

رکن کانگریس کی جانب سے خط میں کہا گیا آٹھ ٹریلین ڈالر مالیت کے بیلٹ اینڈ روڈ منصوبے کے تحت دیئے گئے قرضوں سے چین ان ممالک کی پالیسوں کو کنٹرول کررہا ہے نیٹ سری لنکانےبھی حال ہی میں آئی ایم ایف سے ڈیڑھ ا رب ڈالر کا قرضہ لیا ہے جبکہ پاکستان بھی ایک بار پھر آئی ایم ایف سے قرضہ لینے کی تیاری کررہا ہے۔

یاد رہے چند روز قبل مائیک پامپیو نے پاکستان کے لیے آئی ایم ایف پروگرام پر کڑی شرائط عائد کرنے کا عندیہ دیا تھا اور کہا تھا آئی ایم ایف پاکستان کو چینی قرض کی ادائیگی کیلئے رقم نہیں دے۔

دوسری جانب آئی ایم ایف کے ترجمان کا کہنا تھا کہ ابھی تک پاکستان کی جانب سے کوئی بیل آوٹ پروگرم کیلئے درخواست نہیں ملی ہے اور نہ ہی اس بارے میں کوئی بات چیت ہورہی ہے۔خیال رہے کہ پاکستان نے چین سے 5ارب ڈالر کا قرض لے رکھا ہے اور پاکستان کو مزید ایک ارب ڈالر زرمبادلہ ذخائرکو سنبھالا دینے کے لیے درکار ہیں جبکہ پاکستان نے اب تک آئی ایم ایف سے 14 پروگرام لیے ہیں۔

یاد رہے چند روز قبل نگراں وزیر خزانہ ڈاکٹر شمشاد اختر نے انتخابات کے بعد آئی ایم ایف پروگرام میں جانے کا عندیہ دیتے ہوئے کہا تھا کہ پروگرام کے حصول کیلئے ابتدائی فریم ورک تیار کر لیا گیا ہے۔

یہ بھی دیکھیں

امریکا کا ایران پر دباؤ بڑھانے کیلئےاعلی سطح کی ٹیم کا اعلان

واشنگٹن (مانیٹرنگ ڈیسک) امریکا نے ایران پردباؤ بڑھانے کیلئےاعلی سطح کی ٹیم کا اعلان کر ...