اتوار , 11 اپریل 2021

شام کی صورت حال، ترکی اور روسی صدور کے درمیان اہم ملاقات متوقع

انقرہ(مانیٹرنگ ڈیسک) شام کی موجودہ صورت حال سے متعلق ترک صدر رجب طیب اردوان کی روسی ہم منصب ولادی میرپیوٹن سے جلد اہم ملاقات متوقع ہے۔تفصیلات کے مطابق روسی صدر ولادی میرپیوٹن اور ترک ہم منصب رجب طیب اردوان کے رمیان اہم ملاقات جلد متوقع ہے جس میں شام میں چیلنچز سے نمٹنے کے لیے لائحہ عمل ترتیب دیا جائے گا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق اس اہم ملاقات میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے شام سے اپنی فوج کے انخلا کے بیان پر بھی تبادلہ خیال کیا جائے گا۔داعش کے بڑھتے ہوئے دہشت گرد حملوں کی روک تھام اور گروہ کے خاتمے کے لیے بھی بھرپور لائحہ عمل پر گفتگو ہوگی، عالمی منظرنامے پر اس ملاقات کو اہم تصور کیا جارہا ہے۔

شام کیمیائی ہتھیاروں کے استعمال سے گریز کرے، امریکا نے خبردار کردیاخبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ شامی خانہ جنگی کے دو اہم فریق ان ممالک کے صدور نے حال ہی میں جی ٹوئنٹی اجلاس کے حاشیے میں ملاقات کی تھی۔

دوسری جانب امریکا کے قومی سلامتی کے مشیر جان بولٹن نے شامی حکومت کو خبردار کیا ہے کہ وہ اپنے ملک سے امریکی فوجیوں کے انخلا کے بعد کیمیائی ہتھیاروں کے استعمال سے گریز کرے۔خیال رہے کہ گذشتہ روز ان کا کہنا تھا کہ اگر شام میں کیمیائی ہتھیاروں کا استعمال کیا جاتا ہے تو جس طرح ہم پہلے دو مرتبہ سخت ردعمل کا اظہار کرچکے ہیں تو ایک بار پھر ایسا ہی کریں گے۔

یہ بھی دیکھیں

ایران و چین معاہدے پر امریکہ چراغ پا

امریکی صدر نے ایران اور چین کے 25 سالہ معاہدے پر سخت تشویش کا اظہار …