بدھ , 23 اکتوبر 2019

جمہوری، انسانی اور معاشی حقوق پر سمجھوتہ نہيں کریں گے، بلاول بھٹو

کندھ کوٹ(مانیٹرنگ ڈیسک) پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے اعتراض اٹھایا ہے کہ وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار میں ایسی کیا بات ہے کہ وزیراعظم عمران خان ڈھٹائی سے ان کا دفاع کررہے ہیں؟کندھ کوٹ میں جلسے کے بعد میڈيا سے گفتگو میں بلاول بھٹو نے کہا کہ ‘بے چارے وسیم اکرم بھی کہہ رہے ہیں کہ میرا کیا قصور ہے’۔

ساتھ ہی ان کا کہنا تھا کہ ‘کرکٹ میں امپائر جبکہ سیاست میں عوام کی مرضی چلتی ہے’۔پیپلز پارٹی چیئرمین نے مزید کہا کہ ‘وفاق اٹھارہویں ترمیم پر عمل نہیں کر رہا اور جو ادارے سندھ نے بنائے انہيں چھیننے کی کوشش کی جارہی ہے’۔

انہوں نے کہا، ‘بدقسمتی سے اٹھارہویں آئینی ترمیم آج کل خطرے میں ہے، اٹھارہویں ترمیم پر ہر طرف سے حملے ہو رہے ہيں، لیکن ہم اس ترمیم پر آنچ نہیں آنے دیں گے اور پیپلز پارٹی پورے عزم کے ساتھ تمام قوتوں کا مقابلہ کرے گی’۔

بلاول کا مزید کہنا تھا کہ ‘ہم اٹھارہویں ترمیم کے تحفظ کے لیے نہ صرف قانونی و سیاسی آپشن استعمال کریں گے بلکہ پارلیمنٹ کے اندر اور باہر بھی یہ معاملہ اٹھائيں گے’۔ان کا کہنا تھا، ‘ہم نے اپوزيشن جماعتوں سے مل کر طے کیا ہے کہ جمہوری، انسانی اور معاشی حقوق پر سمجھوتہ نہيں کریں گے’۔

بلاول بھٹو زرداری نے آئين کی اصل شکل میں بحالی کو پیپلز پارٹی کی گذشتہ حکومت کی کامیابی قرار دیتے ہوئے کہا کہ ‘ہم فخر کے ساتھ کہہ سکتے ہیں کہ ہماری حکومت نے بینظیر انکم سپورٹ جیسے پروگرام متعارف کرائے جنہیں ساری دنیا نے سراہا’۔

یہ بھی دیکھیں

لاہورمیں حضرت داتا گنج بخش کے 976 ویں تین روزہ عرس کا آغاز

لاہور : حضرت داتا گنج بخش کے976ویں عرس کی تقریبات کا آغاز ہوگیا، صوبائی وزیر …