جمعرات , 20 جون 2019

یہ مزیدار سوغات توند کی چربی گھلانے میں مددگار

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)عمر کے ساتھ جسمانی وزن میں اضافہ قدرتی ہوتا ہے اور کوئی بری بات بھی نہیں۔تاہم اگر یہ اضافہ بہت زیادہ ہو تو پھر ضرور پریشان ہونا چاہئے کیونکہ موٹاپا متعدد امراض جیسے ذیابیطس، کینسر، امراض قلب، بلڈ پریشر اور ایسے ہی متعدد جان لیوا امراض کا خطرہ بڑھانے والا سب سے بڑا عنصر ہے۔اور یہ کہنے کی ضرورت نہیں کہ پیٹ کے ارگرد کی یہ اضافی چربی گھلانا آسان نہیں ہوتا مگر اس سے چھٹکارے کے لیے کوئی جادوئی گولی تو موجود نہیں۔

مگر کچھ ایسی غذائیں ضرورت ہیں جو اس چربی کو تیزی سے گھلانے میں مدد دے سکتی ہیں۔اور اب موسم گرم ہورہا ہے، جس دوران کھیروں کا استعمال بڑھ جاتا ہے جو کہ گرمی کے احساس کو دور رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔

یہ مزیدار سوغات جسم سے زہریلے مواد کے اخراج کے ساتھ ساتھ سکون بھی پہنچاتی ہے جبکہ اس میں موجود پوٹاشیم اور میگنیشم ہائی بلڈ پریشر کو کنٹرول کرتے ہیں۔مگر اس کے ساتھ ساتھ یہ جسمانی وزن میں کمی لانے میں بھی مدد دینے والی سوغات ہے، بس اس سے بننے والے ایک مشروب کے استعمال کو عادت بنانا ہوگا۔

اجزا
ایک میڈیم کھیرا
سلاد پتہ کی 2 ڈنٹھل (سرے کاٹ دیں)
ایک سیب

طریقہ کار
ایک جوسر میں کھیرے، سلاد پتے اور سیب کو ڈال کر بلینڈ کرلیں۔اس مشروب کو گلاس میں ڈالیں اور پی لیں۔سیب اور سلاد پتہ جسمانی وزن میں کمی کے ساتھ توند کی چربی گھلانے میں مدد دیتے ہیں جبکہ اس مشروب میں پانی اور فائبر کی مقدار پیٹ کو دیر تک بھرے رکھنے میں مدد دے گی۔

یہ بھی دیکھیں

ہائی بلڈ شوگر کی نشاندہی کرنے والی 9 علامات

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)جب آپ ہائی بلڈ شوگر کے بارے میں سنتے ہیں تو زیادہ امکان …