منگل , 15 اکتوبر 2019

وزیر خارجہ شاہ محمود کی برطانوی شہزادہ چارلس سے ملاقات

لندن(مانیٹرنگ ڈیسک) وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے برطانوی شہزادہ چارلس سے ملاقات کی ہے، یہ ملاقات کینسنگٹن پیلس میں ہوئی۔تفصیلات کے مطابق شاہ محمود قریشی نے شہزادہ چارلس سے کینسنگٹن پیلس میں ملاقات کی، شاہ محمود نے اس موقع پر کہا کہ ہم شہزادہ ولیم اور اہلیہ کیٹ مڈلٹن کی پاکستان آمد کے منتظر ہیں۔

برطانوی شہزادہ چارلس نے کہا کہ ان کی دورۂ پاکستان کی ابھی تک یادیں تازہ ہیں، دوبارہ دورے کا خواہاں ہوں۔ اس موقع پر شہزادہ چارلس نے وزیر اعظم عمران خان کے لیے نیک خواہشات کا بھی اظہار کیا۔

دریں اثنا وزیر خارجہ شاہ محمود نے لندن میں دولت مشترکہ کی سیکریٹری جنرل بیرونز پیٹریشیا سکاٹ لینڈ سے بھی ملاقات کی، جس میں انھوں نے دو طرفہ باہمی دل چسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا۔سیکریٹری جنرل دولت مشترکہ تنظیم نے کامن ویلتھ کی سترویں سال گرہ کے موقع پر یادگاری ڈاک ٹکٹ کے اجرا پر پاکستان کا شکریہ ادا کیا۔

بیرونز پیٹریشیا نے اس موقع پر کہا کہ دولت مشترکہ تنظیم میں پاکستان کا کردار انتہائی فعال اور قابل تحسین ہے۔وزیر خارجہ نے دولت مشترکہ کی سیکریٹری جنرل کو پاکستان کی پارلیمانی کرکٹ ٹیم کی برطانیہ آمد کے حوالے سے آگاہ کیا۔

قبل ازیں، وزیر خارجہ نے کینیڈا کی وزیر خارجہ کرسٹینا فری لینڈ سے بھی ملاقات کی، جس میں دو طرفہ تعلقات سمیت باہمی دل چسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا، شاہ محمود نے کہا کہ پاکستان اور کینیڈا کے مابین دو طرفہ تعلقات کی نوعیت اطمینان بخش ہے۔کینیڈین وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان کے جرأت مندانہ فیصلوں کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں۔ کنیڈین وزیر خارجہ نے شاہ محمود قریشی کو دورہ کینیڈا کی دعوت بھی دی۔

یہ بھی دیکھیں

چونیاں‌ کیس، ملزم 7 روزہ جسمانی ریمانڈ پر پولیس کے حوالے

لاہور: انسداد دہشت گردی کی عدالت نے چونیاں میں چار بچوں کو بدفعلی کے بعد …