اتوار , 15 ستمبر 2019

میک اپ کے بغیر خوبصورت کیسے نظر آیا جائے؟

واشنگٹن (مانیٹرنگ ڈیسک)ایسا کون ہوگا جو یہ نہیں چاہتا کہ اس کی جلد ہمیشہ خوبصورت نظر آئے اور اسے ہر ایونٹ پر اچھا دکھنے کے لیے کسی میک اپ کی ضرورت نہ پڑے؟لیکن ایسا کرنے کے لیے اپنی جلد کا خاص خیال رکھنا بھی بے حد ضروری ہے۔تو ایسا کرنے کے لیے چند نسخوں کو آزما کر اپنی جلد کو بے حد خوبصورت بنانے کی کوشش کریں:

ہمیشہ صاف جلد کے ساتھ سونے جائیں
بہت سی خواتین کسی تقریب سے گھر واپس آنے کے بعد بغیر میک اپ صاف کیے سو جاتی ہیں، جو جلد کے لیے بے حد خطرناک ہے، اس لیے کوشش کریں کہ ہمیشہ سونے سے قبل اپنے چہرے کو صاف ضرور کریں۔

پانی کی صحیح مقدار
ویسے تو ہر کسی کی صحت کے لیے پانی پینے کی صحیح مقدار بھی الگ ہوتی ہے لیکن اپنی جلد کو اس سال تازہ دم رکھنے کے لیے دن میں کم از کم 8 سے 10 گلاس پانی ضرور پیئں تاکہ آپ کی جلد جھریوں سے محفوظ رہے۔

جلد کو نم رکھیں
چاہے آپ کی جلد خشک ہو یا چکنی، اس کو نم رکھنا بےحد ضروری ہے، اس لیے شہد کے ساتھ اپنی جلد کو نم رکھنا اسے مزید خوبصورت بناتا ہے۔

چہرے کو دھوپ سے بچائیں
بہت سے لوگ دن میں باہر جاتے وقت سن اسکرین یا سن بلاک کا استعمال نہیں کرتے، اس سے سورج کا جلد پر منفی اثر پڑتا ہے، اس لیے سن اسکرین کا استعمال لازمی بنائیں۔

بہتر غذاء کا استعمال
آپ کی بہتر غذاء بھی جلد کو کافی پرکشش بنانے میں مددگار ثابت ہوسکتی ہے، اس لیے اپنی خوراک میں دہی، تازہ جوس، مچھلی، سبزیاں اور پھل وغیرہ ضرور شامل کریں۔

یہ بھی دیکھیں

قانون کی خلاف ورزی، ڈرائیورز کو پکڑنے کیلئے ڈرون میدان میں آ گئے

بارسلونا(مانیٹرنگ ڈیسک)یورپی ملک سپین میں دورانِ ڈرائیونگ قانون کی خلاف ورزی کرنے والے ڈرائیورز کو …