بدھ , 8 جولائی 2020

یمن کے لئے ریاض میں منعقدہ ڈونرز کانفرنس ظالم سعودی عرب کی مکاری، سازش اور منافیقت ہے؛ یمن کے وزیر اعظم آفس کا بیان

یمن کے وزیر اعظم آفس نے  یمن کے نام پر ظالم اور جارح سعودی اتحاد کی طرف سے ریاض میں منعقدہ ڈونرز کانفرنس پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ یہ ایک سیاسی چال ہے۔ یمن کے لئے ریاض میں منعقدہ ڈونرز کانفرنس درحقیقت یمن میں جارح سعودی اتحاد کی عسکری قوت کی ناکامی کی طرف اشارہ کرتی ہے اور جارح سعودی اتحاد عسکری ناکامی کے بعد اب یمن سے نام نہاد ہمدردی جتا کر دنیا کے سامنے جارح سعودی اتحاد کی جانب سے کیے گئے مظالم کو چھپانا چاہتا ہے اور جارح سعودی اتحاد کو یمن کا ہمدرد بتانا چاہتا ہے تاہم حقیقت یہ ہے کہ جارح سعودی اتحاد جو یمن میں پانچ سالوں سے بدعنوانی کو ہوا دے رہی ہے اور اس کے خلاف انتہائی گھناؤنے جنگی جرائم کا ارتکاب کررہی ہے۔المسیرہ ٹی وی کے مطابق یمن کے وزیر اعظم آفس کا مزید کہنا تھا کہ "اس کانفرنس کا مقصد یمن کے خلاف جارحیت کو طول دینا اور دوسری جانب دنیا کو یہ دیکھانا ہے کہ جارح سعودی اتحاد یمن کے ساتھ کھڑا ہے

سرکاری ذرائع کے مطابق وزیر اعظم آفس نے ریاض میں منعقدہ ڈونرز کانفرنس کی شدید مذمت کرتے ہوئے اس بات پر زور دیا ہے کہ یمن میں انسانی المیے کا حل جھوٹی حمایت نہیں ہے بلکہ جارحیت کو روکنے کے لیے تمام فریقوں کے درمیان سنجیدہ مذکرات ہیں۔ ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ منصور ہادی کی مستعفی حکومت نے "ریاست کے تیل و گیس کے وسائل حاصل کیے ، اس کے علاوہ ڈونر ممالک اور بین الاقوامی تنظیموں کی طرف سے فراہم کردہ عطیات اور امداد بھی حاصل کی جو تقریباً ریاستی بجٹ کا 90 فیصد سے بھی زیادہ ہیں۔

یمن کے "سرکاری ذرائع کے مطابق وزیر اعظم آفس سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ جارح سعودی اتحاد کی جانب سے ریاض میں منعقدہ ڈونرز کانفرنس اپنے ظالم آقاوں کو خوش کرنے کی ایک سازش ہے۔ وزیر اعظم آفس کا یہ بھی کہنا تھا کہ سعودی حکومت اور جارح سعودی اتحاد نے فضائی پروازوں کے ذریعے یمن میں کورونا وائرس متعارف کروایا۔ ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ یمن پر سعودی عرب اور اس کے اتحادیوں کے مظالم پوری دنیا کے سامنے ہیں دنیا اس بات کر ادارک رکھتی ہے کہ مالی وسائل کے حصول کے لیے اپنے ہی ہم وطنوں پر وحشت ناک بمباری کر کے قتل عام کرنے والے اور لاکھوں لوگوں کو بے دردی سے قتل کرنے والے یمن کے لیے کوئی ہمدردی نہیں رکھتے کیوںکہ یہ فطرت کے خلاف ہے اور یہ تاریخ نے ثابت کیا ہے کہ قاتل کبھی مقتول کے لیے ہمدردی نہیں رکھتا۔ لہٰذا ظالم سعودی عرب اور اس کے اتحادیوں کی طرف سے ریاض میں منعقدہ ڈونرز کانفرنس دنیا کو اور یمنی عوام کو دھوکا دینے کی ایک چال ہے۔

 

 






یہ بھی دیکھیں

امریکا میں کورونا وائرس کے خوفناک پھیلاو کے ذمہ دار ٹرمپ ہے؛گورنر نیویارک

واشنگٹن: نیویارک کے گورنر نے اپنی پریس کانفرنس میں کورونا وائرس کے مقابلے میں ٹرمپ …