ہفتہ , 8 اگست 2020

شہید ابو مهدی المهندس کے قتل کا مقدمہ امریکہ کے خلاف درج کرایا جائے؛عراقی پارلیمان

عراق کی پارلیمنٹ میں الفتح اتحاد نے عراق کی حکومت سے مطالبہ کیا ہے کہ عراق کی عوامی تحریک الحشد الشعبی کے نائب کمانڈر شہید ابومهدی المهندس کے قتل کا مقدمہ اقوام متحدہ میں فوری طور پر درج کرانے کے لئے اقدام کرے۔ابلاغ نیوز نےفارس خبر رساں ایجنسی کی رپورٹ کے حوالے سے نقل کیا ہےکہ الفتح اتحاد نے عراق کی پارلیمنٹ سے کہا ہے کہ وہ اقوام متحدہ میں مقدمہ درج کرانے اور حکومتی اقدامات کا جائزہ لینے کیلئے عدلیہ اور خارجہ امور کے کمیشن پر مشتمل ایک کمیٹی تشکیل دے۔

الفتح اتحاد نے اسی طرح سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی قدس بریگیڈ کے کمانڈر شہید قاسم سلیمانی کی شناسائی کے لئے ڈرون طیاروں کو استعمال کرنے کے امریکی اقدام کی اقوام متحدہ کے انسانی حقوق کی کونسل کے اجلاس میں مذمت کرنے کو مثبت اقدام قرار دیتے ہوئے توقع کا اظہار کیا کہ امریکہ کی جانب سے ملکوں کے اقتدار اعلی کی خلاف ورزی کرنے اور دشمنانہ اقدامات جاری رکھنے پر اقوام متحدہ جرات مندانہ موقف اختیار کرے گا۔

یاد رہے کہ امریکہ کی دہشتگرد فوج نے 3 جنوری کو بغداد ایئرپورٹ کے باہر جنرل قاسم سلیمانی، شہید ابو مہدی المہندس اور ان کے 8 ساتھیوں پر دہشتگردانہ حملہ کر کے انھیں شہید کردیا تھا۔ شہید جنرل قاسم سلیمانی عراقی حکومت کی سرکاری دعوت پر بغداد پہنچے تھے۔امریکی وزارت جنگ پینٹاگون کے اعتراف کے مطابق اس حملے کا حکم امریکی صدر ٹرمپ نے دیا تھا۔ عالمی سطح پر امریکہ کے اس دہشتگردانہ حملے کی بڑے پیمانے پر مذمت کی گئی اور اسے انسانی حقوق اور بین الاقوامی ضابطوں کی کھلم کھلا خلاف ورزی قرار دیا گیا۔

یہ بھی دیکھیں

بھارتی وزیر اعظم نے اپنے حلف کی خلاف ورزی کی ہے : اسد الدین اویسی

سری نگر: آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین کے سربراہ اسد الدین اویسی نے کہا ہے …