بدھ , 23 جون 2021

کانگرس فوری طور پر کورونا ویکسینیشن کی منظوری دے ، جوبائیڈن

امریکہ کے نو منتخب صدر جوبائیڈن کا کہنا ہے کہ کانگریس اگر فوری طور پر فنڈنگ کی منظوری نہیں دیتی تو کورونا ویکسینیشن کی کوششیں سست ہو جائے گی۔

ابلاغ نیوز کی رپورٹ کے مطابق نومنتخب امریکی صدر کا کہنا ہے کہ کانگریس فوری فنڈنگ کی منظوری دے ورنہ ویکسینیشن کی کوششیں سست ہو سکتی ہیں۔ جوبائیڈن نے کھل کر یہ بات کہی کہ کانگریس سے منظوری میں تاخیر کی صورت میں امریکیوں کو کئی ماہ تک کورونا ویکسین کا انتظار کرنا پڑے گا۔

بتایا جاتا ہے کہ صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے ایگزیکٹو آرڈر پرعملدرآمد بے یقینی کا شکار ہے جس سے تاثر ملتا ہے کہ امریکہ کو ویکسین کی ممکنہ قلت پر تشویش ہے۔ یہ ایسی حالت میں ہے کہ ویکسین تیار کرنے والی کمپنیاں دیگر ممالک کے ساتھ بھی معاہدے کر چکی ہیں۔

دوسری جانب جوبائیڈن نے جنرل آسٹن کو وزیر جنگ نامزد کرتے ہوئے دعویٰ کیا ہے کہ جنرل آسٹن موجودہ چیلنجوں اور بحرانوں سے نمٹنے کے لیے خاص اہلیت رکھتے ہیں۔ جنرل آسٹن نے اپنی پیشہ ورانہ زندگی میں بقول ان کے بے مثال قیادت، کردار اور کمان کا مظاہرہ کیا۔

توثیق ہونے کی صورت میں لائیڈ آسٹن پہلے افریقی نژاد وزیر جنگ ہوں گے۔ جنرل آسٹن عراق، افغانستان، یمن، شام میں امریکی فوج کی جنگی کمانڈ کی سربراہی کر چکے ہیں۔ جنرل لائیڈ آسٹن 2016 میں امریکی فوج سے ریٹائر ہوئے۔

یہ بھی دیکھیں

گورنر سندھ کا وزیراعظم سے آئی جی سندھ کو عہدے سے ہٹانے کا مطالبہ

کراچی: سندھ کے گورنر عمران اسمٰعیل نے وزیراعظم عمران خان سے ملاقات کرکے سندھ پولیس …