بدھ , 21 اپریل 2021

آیت اللہ محمد یزدی کے انتقال پر آیت اللہ خامنہ ای کا تعزیتی پیغام

قائد انقلاب اسلامی نے قم کے اعلی دینی تعلیمی مرکز کے اساتذہ کی یونین کے سربراہ آیۃ اللہ محمد یزدی کے انتقال پر ایک پیغام جاری کر کے تعزیت پیش کی ہے۔

آيت اللہ یزدی کچھ عرصے سے اسپتال میں تھے اور بدھ کے روز نواسی سال کی عمر میں ان کا انتقال ہو گيا۔ قائد انقلاب اسلامی آیۃ اللہ العظمی سید علی خامنہ ای نے ایک پیغام میں ان کے انتقال پر تعزیت پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ اسلامی انقلاب کے پورے عرصے میں انقلابی کارنامے، طاغوتی حکومت کے خلاف جدوجہد، میدان میں مستقل موجودگي اور ملک کا انتظام چلانے کے لیے عدلیہ کی سربراہی، نگراں کونسل، ماہرین کونسل اور پارلیمنٹ کی رکنیت جیسے اہم عہدوں پر کام اور اس کے ساتھ ہی علمی و فقہی سرگرمیوں نے اس جلیل القدر عالم کی شخصیت کو انتہائي جامع اور بااثر بنا دیا تھا۔

قائد انقلاب اسلامی نے اپنے پیغام میں کہا ہے کہ اسلامی انقلاب کی بنیادوں پر مستحکم عقیدہ، اس راہ میں استقامت اور دینی و انقلابی غیرت، اس محترم شخصیات کی کچھ دیگر اہم خصوصیات تھیں۔ آیۃ اللہ العظمی خامنہ ای نے اپنے پیغام کے آخر میں خداوند متعال سے آيۃ اللہ محمد یزدی کے لیے رحمت و مغفرت کی دعا کی ہے۔

اسلامی جمہوریہ ایران کے ديگر حکام اور اداروں کے سربراہوں نے بھی الگ الگ پیغام جاری کر کے آيۃ اللہ محمد یزدی کے انتقال پر تعزیت پیش کی ہے۔

یہ بھی دیکھیں

ایران و چین معاہدے پر امریکہ چراغ پا

امریکی صدر نے ایران اور چین کے 25 سالہ معاہدے پر سخت تشویش کا اظہار …