بدھ , 21 اپریل 2021

امریکہ ایران کے خلاف پابندیوں کو ختم کر کے جوہری معاہدے میں واپس آجائے ، چین

چین کی وزارت خارجہ کی ترجمان نے امریکہ سے کہا ہے کہ وہ ایران کے خلاف پابندیوں کو ختم کر کے جوہری معاہدے میں واپس آ جائے۔

فارس خبر رساں ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق چین کی وزارت خارجہ کی ترجمان هوا چان‌ یینگ نے کہا ہے کہ ایران کا جوہری مسئلہ حساس نوعیت اختیار کر گیا ہے اس لئے امریکہ کو چاہئیے کہ وہ فوری طور پرجوہری معاہدے میں واپس آ جائے اور ایران کے خلاف عائد پابندیوں کو فوری طور پر ختم کرے تاکہ ایران بھی اپنے وعدوں پر عمل کرے اور جوہری معاہدہ اپنے اصلی راستے پر گامزن ہو جائے۔

چین کی وزارت خارجہ کی ترجمان نے توقع ظاہر کی کہ دونون فریق جوہری معاہدے پر وقت ضائع کئے بغیر عمل کریں گے تا کہ اس حوالے سے کسی نتیجے پر پہنچا جا سکے۔

واضح رہے کہ امریکہ کے سابق صدر ٹرمپ نے آٹھ مئی دو ہزار اٹھارہ کو یکطرفہ اور غیر قانونی طور پر بین الاقوامی ایٹمی معاہدے سے علیحدگی اور ایران کے خلاف پابندیوں کی بحالی کا اعلان کیا تھا۔ امریکہ کے اس اقدام کے بعد ایران نے یورپی ملکوں کی جانب سے ایٹمی معاہدے پر مکمل طور پر عمل کئے جانے کی شرط پر اس بین الاقوامی معاہدے سے متعلق اپنے تمام وعدوں پر عمل جاری رکھنے اور اس معاہدے کو بچانے کی بھرپور کوشش کی مگر بین الاقوامی ایٹمی معاہدے کے تحفظ کے لئے یورپی ملکوں نے بھی اپنے وعدوں پر کوئی عمل نہیں کیا۔

یہ بھی دیکھیں

ایران و چین معاہدے پر امریکہ چراغ پا

امریکی صدر نے ایران اور چین کے 25 سالہ معاہدے پر سخت تشویش کا اظہار …