ہفتہ , 6 مارچ 2021

شوہر نے نابینا بیوی کے لئے گھر کے اطراف خوشبودار پھول اُگا دیئے

456296-gardenmain-1456056650-485-640x480

ٹوکیو: عاشق کی جانب سے سنگلاخ چٹانوں سے دودھ کی نہر بہانے کا ذکر تو سنا تھا لیکن جاپان میں ایک شوہر نے اپنی نابینا بیوی کی محبت میں خوشبودار پھولوں کا ایک پورا باغ اگادیا ہے۔
جاپان کے میازوکی میں واقع ایک قصبے شنتومی میں یہ باغ اپنی مثال آپ ہے جسے کیوروکی نے اپنی محبوب نابینا بیوی کے لیے تیارکیا ہے جہاں پھولوں کے موسم یعنی مارچ اور اپریل میں روزانہ 7 ہزارافراد اس باغ میں آتے ہیں اور یہاں پھولوں کا قالین بچھا ہے جہاں سے بھینی بھینی خوشبو ہرجگہ محسوس کی جاسکتی ہے۔

gardeninside

1956 میں دونوں میاں بیوی یہاں آئے تھے اور ان کی نئی نئی شادی ہوئی تھی ۔ یہاں انہوں نے 60 گائے پال کر ڈیری فارم بنایا تھا اور ریٹائرمنٹ کے بعد پورے جاپان کی سیر کا منصوبہ بنایا تھا۔ لیکن اس وقت خاتون کی بینائی متاثر ہونا شروع ہوئی اور وہ ایک ہفتے میں مکمل طور پر اندھی ہوگئیں اور ان کی اداسی بڑھتی گئی۔ اس اداسی کو دور کرنے کے لیے کیوروکی نے گھر کی اطراف ایک باغ لگانا شروع کیا اور وہاں آنے والے لوگوں کی محفل سے ان کی بیگم کا جی بہلنا شروع ہوگیا اوراب وہ ہمیشہ مسکراتی رہتی ہیں۔

gardenisidee

پہلے ڈیری فارم ختم کیا گیا اس کے بعد زمین ہموار کرکے اس میں پھولوں کے بیج بکھیرے گئے اور گلابی پھولوں سے بھرا ایک باغ تعمیر کیا اور اس کے بعد دور دراز علاقوں سے لوگ اس باغ کو دیکھنے کے لیے آرہے ہیں جو شوہر کی اپنی نابینا بیوی کے لیے ایک تحفہ ہے۔

یہ بھی دیکھیں

لاک ڈاؤن سے پریشان ہیں تو اپنی چیخ آئس لینڈ تک پہنچائیں!

آئس لینڈ سیاحوں کے لیے اپنی تشہیر کرتا رہتا ہے اور اب اسی مہم کے …