بدھ , 10 اگست 2022
تازہ ترین

مصر میں ٹرین حادثہ، 24 مسافر ہلاک، وزیر برائے ٹرانسپورٹ مستعفی

قاہرہ(مانیٹرنگ ڈیسک) مصر میں ہولناک ٹرین حادثے کے نتیجے میں 24مسافر ہلاک جبکہ 40 سے زائد افراد زخمی ہوگئے۔تفصیلات کے مطابق ملکی دارالحکومت قاہرہ میں ریلوے اسٹیشن پر خطرناک ٹرین حادثے میں چوبیس افراد ہلاک اور درجنوں زخمی ہوگئے۔غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ حادثے کے بعد ملکی وزیربرائے ٹرانسپورٹ ہشام عرفات نے اپنے عہدے سے استعفیٰ دے دیا۔

ابتدائی تحقیقات کے مطابق تیزرفتار ٹرین اسٹیشن کے پلیٹ فارم سے ٹکرائی جس کے باعث ریل کے فیول ٹینک میں دھماکا ہوا اور آگ لگ گئی۔اس حادثے میں اسٹیشن پر موجود مسافر بھی زخمی ہوئے، جبکہ مصری وزیراعظم مصطفیٰ مدبولی نے ملکی وزیربرائے ٹرانسپورٹ کا استعفیٰ قبول کرلیا۔

آگ بجھانے والے عملے اور امدادی کارکنوں نے موقع پر پہنچ کر امدادی کارروائیاں شروع کر دیں۔ یہ حادثہ صبح کے وقت ہوا جب گاڑی میں اپنے کام کاج پر جانے والوں کا رش ہوتا ہے۔حکام واقعے سے متعلق تحقیقات کررہی ہے، جلد حادثے کے حوالے سے مکمل تفصیلات منظرعام پر آئیں گیں، خصوصی ٹیمیوں نے جائے وقوعہ سے شواہد بھی اکھٹے کیے۔

خیال رہے کہ گذشتہ سال فروری میں مصر کے شمالی شہر بحریہ میں پیش آنے والے ٹریفک حادثے میں 19 افراد ہلاک ہوگئے تھے، یہ حادثہ مال گاڑی کے مسافر ٹرین سے پیچھے سے ٹکرانے کے نتیجے میں رونما ہوا تھا۔

یہ بھی دیکھیں

بھارت بارشوں اور سیلاب سے ہلاکتوں کی تعداد 73 ہوگئی

نئی دہلی: بھارتی ریاست کرناٹک میں موسلادھار بارشوں اور سیلاب سے ہونے والی ہلاکتوں کی …