اتوار , 5 دسمبر 2021

کرکٹر حسن علی کا اپنی ہونےوالی دلہن کےساتھ فوٹو شوٹ منظر عام پر آ گیا

دبئی (مانیٹرنگ ڈیسک) کرکٹر حسن علی کا اپنی ہونےوالی دلہن کےساتھ فوٹو شوٹ منظر عام پر آ گیا ، حسن آج بھارتی لڑکی سامعیہ آرزوکےساتھ رشتہ ازدواج میں منسلک ہوجائیں گے۔تفصیلات کے مطابق پاکستان کے مایہ ناز فاسٹ بالرحسن علی نے نکاح سے قبل اپنی ہونے والی دلہن سامعیہ آرزو کےساتھ برج خلیفہ دبئی کے سامنے فوٹو شوٹ کروایا۔

حسن علی کی شادی کی تقریبات بھی دبئی میں جاری ہیں، گزشتہ روز حسن علی کی رسم حنا پردوستوں نے خوب شغل کیا، شاداب خان نے بھی حسن علی کو مہندی لگائی، فوٹو شوٹ میں حسن علی نے مہندی رنگ کا کرتا زیب تن کیا۔حسن علی نے اپنے دوستوں کے ہمراہ دبئی کے صحرا میں مخالف ٹیم کے کھلاڑی کی وکٹ اڑانے کے بعد اپنے مشہوراسٹائل سے تصاویر بھی بنوائیں۔

دوسری جانب فاسٹ بولرحسن علی کے نکاح کی تیاریاں مکمل کرلیں گئیں ہیں ، حسن آج بھارتی لڑکی سامعیہ آرزوکےساتھ رشتہ ازدواج میں منسلک ہوجائیں گے، نکاح کی تقریب آج دبئی میں ہوگی۔نکاح سے پہلے حسن کی والدہ نے ہونیوالی بہو کو شاپنگ پر بھی لےگئیں اورجیولری پسند کروائی۔

یاد رہے کہ چند روز قبل حسن علی نے فٹنس ٹیسٹ اور کیمپ میں شرکت سے معذرت کرلی تھی، نکاح کی مصروفیات کے باعث وہ فٹنس ٹیسٹ میں شرکت نہیں کرسکیں گے۔خیال رہے حسن علی بھارتی لڑکی سےشادی کرنے والے چوتھے پاکستانی کرکٹرہوں گے، اس سے قبل ظہیر عباس، محسن حسن خان اور شعیب ملک بھارتی لڑکیوں سے شادی کرچکے ہیں۔

یہ بھی دیکھیں

وسیم اکرم کو دبئی کا گولڈن ویزا جاری

پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اور سوئنگ کے سلطان وسیم اکرم کو دبئی کا …