بدھ , 20 اکتوبر 2021

فالس فلیگ آپریشن ہوا تو ہمارا جواب بھرپور ہو گا ، وزیر اعظم عمران خان

وزیراعظم عمران خان نے بھارت کی جانب سے یو این گاڑی پر فائرنگ کو عالمی قوانین کی خلاف ورزی قرار دیتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ مودی اندرونی مسائل سےتوجہ ہٹانے کیلئے فالس فلیگ آپریشن کر سکتا ہے اگر فالس فلیگ آپریشن ہوا تو ہمارا جواب بھرپور ہو گا۔

ابلاغ نیوز کی رپورٹ کے مطابق ٹوئٹر پر جاری بیان میں وزیراعظم عمران خان نے لکھا کہ بھارت نے ایل او سی پر جان بوجھ کر یوا ین گاڑی کو نشانہ بنایا یو این گاڑی پرفائرنگ عالمی قوانین کی خلاف ورزی ہے اقوام متحدہ گاڑی پر نیلا جھنڈا لگے ہونےکے باوجود نشانہ بنایا گیا۔

وزیراعظم نے کہا کہ پاکستان بھارت کی اس غنڈہ گردی کی شدید مذمت کرتا ہے، مودی اندرونی مسائل سےتوجہ ہٹانے کیلئے فالس فلیگ آپریشن کرسکتا ہے، مودی حکومت کی کسی بھی ممکنہ گڑبڑ سے دنیا کو خبردار کرتا ہوں۔

وزیراعظم نے لکھا کہ بھارت میں کورونا، کسادبازاری اور کسانوں کےاحتجاج کے مسائل ہیں جب کہ ایل او سی پر فائرنگ میں شہری آبادی کو نشانہ بنایا گیا جس کے نتیجے میں 276 شہری شہید ہوئے، بھارت کی شہری آبادی پر گولہ باری سے 92 خواتین اور 68 بچے شہید ہوئے۔

وزیراعظم نے خبردار کیا کہ عالمی برادری پر واضح کرتا ہوں کہ فالس فلیگ آپریشن ہوا تو ہمارا جواب بھرپور ہو گا، کسی بھی خطرے پر پاکستان جوابی کارروائی کا حق رکھتا ہے۔

 

یہ بھی دیکھیں

ایرانی و ہندوستانی وزرائے خارجہ کی ملاقات، باہمی تعاون کے مزید فروغ کے لئے پر عزم

نیویارک: اسلامی جمہوریہ ایران اور ہندوستان کے وزرائے خارجہ کے درمیان اقوام متحدہ کی جنرل …