جمعہ , 14 مئی 2021

عراقی صوبوں میں دہشت گردوں کے ہتھیاروں کا انکشاف

عراقی سیکورٹی فورس نے تین صوبوں میں تلاشی کی کارروائی جاری رکھتے ہوئے داعش دہشت گرد گروہ سے وابستہ ہتھیاروں کے کئی گوداموں کا انکشاف کیا ہے۔

شفق نیوز کی رپورٹ کے مطابق عراقی سیکورٹی فورس نے مختلف صوبوں منجملہ دیالہ، نینوا اور کرکوک میں داعش دہشت گرد گروہ کے ہتھیاروں کے گوداموں کا پتہ لگا کر انھیں تباہ کر دیا۔

برآمد کئے جانے والے ہتھیاروں میں ایس پی جی نائن قسم کے میزائل، ٹینک شکن بارودی سرنگیں، مارٹر گولے اور کیٹیوشا راکٹ شامل ہیں۔دوسری جانب عراقی فضائیہ نے گذشتہ چوبیس گھنٹے کے دوران صوبے صلاح الدین کے علاقے مکیشیفہ اور اس صوبے کے شمالی علاقے میں واقع حمرین کی پہاڑیوں میں دہشت گردوں کے ٹھکانوں پر بمباری کی۔

ابھی ممکنہ نقصان کے بارے میں رپورٹ نہیں ملی ہے۔

عراق میں داعش دہشت گرد گروہ کی شکست کے اعلان کے باوجود اس گروہ کے کچھ بچے ہوئے عناصر مختلف علاقوں میں روپوش ہیں جو موقع ملنے پر دہشت گردانہ حملہ کر کے عراقی عوام میں دہشت کا ماحول پیدا کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

قابل ذکر ہے کہ عراق کی عوامی رضاکار فورس الحشدالشعبی، بزرگ مرجع تقلید آیت اللہ العظمی سید علی سیستانی کے فتوے کے مطابق دو ہزار چودہ میں تشکیل پائی ہے جبکہ دو ہزار سولہ میں عراق کی پارلیمنٹ کے فیصلے کے تحت اس عوامی فورس کو عراق کی مسلح افواج میں شامل کر لیا گیا۔

یہ بھی دیکھیں

ایران و چین معاہدے پر امریکہ چراغ پا

امریکی صدر نے ایران اور چین کے 25 سالہ معاہدے پر سخت تشویش کا اظہار …