ہفتہ , 27 نومبر 2021

ایران کی فلسطین میں مزاحمتی فرنٹ کی فتح کو مبارکباد

تہران: ایرانی وزارت خارجہ نے صیہونی حکومت کے وحشیانہ حملوں کے خلاف مزاحمت اور فلسطینی عوام خصوصا غزہ کے بہادر اور صبر پسند عوام کی مزاحمت کی تعریف کرتے ہوئے بیت المقدس کے قابض حکومت پر فتح پر فلسطینی عوام کو مبارکباد پیش کی۔

ایرانی وزارت خارجہ گزشتہ روز اپنے جاری کردہ ایک بیان میں غزہ اور فلسطین کے شہدا کی یاد دلانے کے ساتھ ساتھ فلسطینی عوام کی حمایت کا اعادہ کرتے ہوئے کہاکہ فلسطینی عوام کی فاتح مزاحمت نے کچھ عرب ممالک کی طرف سے صہیونی کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانے کے شرمناک عمل کی ناکامی کو واضح طور پر ظاہر کیااور اسی وجہ سے یہ توقع کی جارہی ہے کہ یہ ممالک فلسطینی عوام کی مزاحمت اور القدس کی آزادی خواہش کا احترام کرتے ہوئے اپنی غلط پالیسیوں پر نظر ثانی کریں۔

وزارت خارجہ نے رہائشی علاقوں پر حملہ کرنے اور بے دفاع فلسطینیوں کے قتل میں صیہونی حکومت کی طرف سے کیے جانے والے خوفناک جرائم کا حوالہ دیتے ہوئے اس جرائم میں ملوث اسرائیلی حکام کو سزا دینے کا مطالبہ کیا۔

اس بیان نے اسلامی جمہوریہ ایران کی وزارت خارجہ کی وزارت نے اسرائیلی جارحیت اور حملوں کے روکنے کے لئے فلسطینی عوام کی دفاعی صلاحیتوں میں اضافہ کرنے اور فلسطینی عزم کو فروغ دینے کی ضرورت پر زور دیا۔

اس بیان میں آیا ہے کہ ایران فلسطینی عوام کو کسی بھی انسانی امداد بھیجنے اور سہولیات کی فراہمی پر تیار ہے۔

یہ بھی دیکھیں

لبنان کو ایرانی تیل کی ترسیل کا سلسلہ جاری

تہران: ایرانی ایندھن کا حامل ایک اور کاروان شام کے راستے لبنان میں داخل ہو …