بدھ , 29 ستمبر 2021

بشار اسد نے انتخابات میں کامیابی پر عوام کا شکریہ ادا کیا

دمشق: شام کے صدر بشار اسد نے انتخابات میں فتح کے بعد عوام سے خطاب میں کہا کہ شامی عوام نے اس انتخابات میں دہشت گردی اور ملک دشمن لوگوں کے خلاف واقعی انقلاب کر دیا۔

انہوں نے جمعہ کی شام ٹیلویژن سے نشر ہونے والے اپنے پہلے خطاب میں کہا کہ انتخابات میں عوام کی شرکت، ملکی دشمنوں کے لئے بڑا چیلنج اور ان کے غرور اور تکبر کو دھول میں مٹانے والی تھی۔

شامی صدر بشار اسد کا کہنا تھا کہ شام کے عوام نے ملک دوستی کا ایک بار پھر ثبوت دیا ہے اور اسی کے ساتھ ملک سے غداری بھی ایک بار پھر ثابت ہوگئی۔

ان کا کہنا تھا کہ آپ لوگوں کی خدمت کے لئے میرا انتخاب، میرے لئے بڑی فخر کی بات ہے جو صرف اور صرف اس قوم کا خاصہ ہے۔

دوسری طرف شام میں صدارتی انتخابات کے کامیاب انعقاد اور صدر بشار اسد کی کامیابی پر ایران نے اس ملک کے عوام اور حکومت کو مبارک باد پیش کی ہے۔

جمعہ کو ایران کی وزارت خارجہ نے ایک بیان جاری کرکے کہا کہ کامیاب انتخابات کا انعقاد اور عوام کی وسیع شرکت، شام میں قیام امن کے راستے میں اہم قدم ہے۔

ایران کا کہنا ہے کہ ملک کے مستقبل کے تعین میں شامی عوام کے کردار کا تہران احترام کرتا ہے اور کسی بھی طرح کی غیر ملکی مداخلت کو مسترد کرتا ہے۔

واضح رہے کہ شام کے پارلیمنٹ کے اسپیکر حمودا صباغ نے جمعہ کو ایک پریس کانفرنس میں بشار اسد کی فتح کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ بشار اسد نے 95.1 فیصد ووٹ حاصل کئے۔

یہ بھی دیکھیں

ایرانی و ہندوستانی وزرائے خارجہ کی ملاقات، باہمی تعاون کے مزید فروغ کے لئے پر عزم

نیویارک: اسلامی جمہوریہ ایران اور ہندوستان کے وزرائے خارجہ کے درمیان اقوام متحدہ کی جنرل …