جمعرات , 9 دسمبر 2021

صحافی قوموں کے درمیان دوستی کے پل ہوتے ہیں: ایرانی قونصل جنرل

کراچی: کراچی میں اسلامی جمہوریہ ایران کے قونصل جنرل نے کہا کہ دونوں ممالک کا میڈیا تعلقات کو مضبوط بنانے اور باہمی تعاون کو فروغ دینے میں بہت اہم کردار ادا کرسکتے ہیں اور صحافی قوموں کے درمیان دوستی ، ثقافت کے فروغ اور دوطرفہ تعلقات کی مضبوطی کا پل ہیں۔

یہ بات حسن نوریان نے جمعہ کے روزصوبہ سندھ کے شہر کراچی میں پاکستانی صحافیوں سے ملاقات کرتے ہوئے کہی۔

اس ملاقات میں فریقین نے دونوں ممالک کے درمیان میڈیا کے شعبے میں باہمی تعاون کو فروغ دینے کے طریقوں پر تبادلہ خیال کیا۔

حسن نوریان نے مزید بتایا کہ دوطرفہ تعلقات کو مضبوط کرنے کے طریقے تاریخی ، ثقافتی ، مذہبی اور لسانی مشترکات میں جڑے ہوئے ہیں اور معاشی ترقی ، سرمایہ کاری ، مواصلات اور بارڈر مینجمنٹ کے شعبوں میں باہمی تعاون کو بڑھانے کا باعث بننا چاہیے۔

انہوں نے دونوں ممالک کی پوزیشن کو مضبوط بنانے ، ثقافت کو فروغ دینے اور مشترکہ دشمنوں کی نقل و حرکت خاص طور پر اسلامو فوبیا کے خلاف یکجہتی میں ایرانی اور پاکستانی میڈیا کے اہم کردار کی طرف اشارہ کرتے ہوئےاسلام مخالف اقدامات ، انتہا پسندی اور تشدد کے خلاف تہران اور اسلام آباد کی کوششیں قابل تحسین ہیں۔

نوریان نے میڈیا کا کردار ممالک کی ترقی اور استحکام کے درمیان ایک پل ہے۔ میڈیا ایران اور پاکستان کی دو برادر اقوام کی ثقافت کو مضبوط بنانے اور ان کے تعلقات کو بڑھانے میں اہم کردار ادا کر سکتے ہیں۔

انہوں نے حالیہ مہینوں میں دو نئی سرکاری سرحدیں کھولنے کے لیے ایران اور پاکستان کے تعمیری اقدام کا حوالہ دیتے ہوئے مشترکہ سرحد پر نئے کوریڈورز کی سرگرمی ، شہریوں کی نقل و حمل کو آسان بنانے کے ساتھ ساتھ دوطرفہ تجارت اور عوامی تعلقات کو وسعت دیتی ہے۔

یہ بھی دیکھیں

عراق کے شہر بصرہ میں بم دھماکے میں پندرہ افراد شہید

بصرہ: عراق کے جنوبی شہر بصرہ میں الجمہوری اسپتال کے قریب زوردار بم دھماکے کے …