ہفتہ , 28 مئی 2022

ایران، چین، روس: 2022 میری ٹائم سیکیورٹی بیلٹ مشترکہ مشق کا آغاز

تہران: 2022 میری ٹائم سیکیورٹی بیلٹ مشترکہ مشق، آج صبح کو اسلامی جمہوریہ ایران، چین اور روس کی بحریہ کے سطحی اور پرواز یونٹوں کی شرکت کیساتھ انعقاد کیا گیا۔

رپورٹ کے مطابق، 2022 میری ٹائم سیکیورٹی بیلٹ مشترکہ مشق آج بروز جمعہ کو شمالی بحر ہند کے علاقے میں پاسداران اسلامی انقلاب، چین اور روس کی بحریہ کی سطحی اور پرواز یونٹس کی موجودگی کیسساتھ بریفنگ کے بعد شروع ہوئی۔

2022 میری ٹائم سیکیورٹی بیلٹ مشق کے ترجمان نے اس مشق کے انعقاد کا اعلان کے بعد کہا کہ اس مشق کا مقصد خطے میں سلامتی اور اس کی بنیادوں کو مضبوط کرنے سمیت عالمی امن کے لیے مشترکہ طور پر تعاون کے لیے تینوں ممالک کی خیر سگالی اور صلاحیت کو ظاہر کرنا ہے۔

"مصطفی تاج الدینی” نے کہا کہ یہ مشق شمالی بحر ہند میں پہلے سے طے شدہ شیڈiول کے مطابق ہو رہی ہے جس کا مقصد خطے میں سلامتی اور اس کی بنیادوں کو مضبوط کرنے سمیت عالمی امن کے لیے مشترکہ طور پر تعاون کے لیے تینوں ممالک کی خیر سگالی اور صلاحیت کو ظاہر کرنا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ مختلف قسم کی مشقیں جیسے تیرتے ہوئے جہاز کو بچانا، ہائی جیک کیے گئے جہاز کو چھوڑنا، مخصوص اہداف پر گولی چلانا، رات کے وقت ہوائی اہداف کو نشانہ بنانا، اور دیگر حکمت عملی اور آپریشنل مشقیں اس ایونٹ میں پیش کی جائیں گی۔

انہوں نے کہا کہ یہ تیسری مشترکہ مشق ہے جو ایران، چین اور روس کی شرکت سے منعقد ہوگی اور مستقبل میں بھی جاری رہے گی۔

ایڈمیرل تاج الدینی نے کہا کہ میری ٹائم سیکیورٹی بیلٹ کی مشترکہ مشق "امن اور سلامتی کے لئے ساتھ مل کر” کے نعرے کے ساتھ 17,000 مربع کلومیٹر کے علاقے میں امن اور دوستی کے پیغام سے منعقد ہوئی۔

2022 میری ٹائم سیکورٹی بیلٹ کمبائنڈ مشق کے ترجمان نے کہا کہ اس مشق کے مقاصد میں بین الاقوامی بحری تجارت کی سیکورٹی کو مضبوط بنانا، بحری قزاقی اور بحری دہشت گردی کا مقابلہ کرنا، میری ٹائم ریسکیو کے شعبے میں معلومات کا تبادلہ اور آپریشنل اور ٹیکٹیکل تجربات کا تبادلہ شامل ہے۔

یہ بھی دیکھیں

امریکہ نے وسطی ایشیا کو اپنی بائیولوجیکل سرگرمیوں کا مرکز بنا لیا: روس

امریکہ نے وسطی ایشیا کو اپنی بائیولوجیکل سرگرمیوں کا مرکز بنا رکھا ہے اور روس …