بدھ , 28 ستمبر 2022

بغداد:عراق فضائی حملے میں داعش کے 4 دہشت گرد ہلاک

مغربی عراق کے صوبہ الانبار میں ایک فضائی حملے میں اسلامک اسٹیٹ (آئی ایس) کےچار جنگجو، جو اس گروپ کے لیڈروں میں سے تھے، مارے گئے ہیں۔ عراقی فوج نے یہ اطلاع دی۔ انٹیلی جنس معلومات پر تیزی سے کام کرتے ہوئے، عراقی سیکورٹی فورسز نے دارالحکومت بغداد سے تقریباً 390 کلومیٹر مغرب میں رطبہ شہر کے قریب الانبار نامی صحرائی علاقے میں ایک ٹرک پر حملہ کیا جس میں ایک آئی ایس لیڈر اور تین دیگر دہشت گردوں کو ابو منصور کے نام سے جانا جاتا تھا۔ یہ بات عراقی جوائنٹ آپریشنز کمانڈ کے میڈیا آفس نے ایک بیان میں کہی۔بیان کے مطابق،اس کے بعد، جب فوج کی ایک ٹیم نے جائے وقوعہ کی تلاشی لی تو انہیں چار لاشیں، ایک ٹرک جل کر تباہ، دو دھماکہ خیز بیلٹ، دو رائفلیں اور ایک پستول ملا۔
ملک کی وزارت داخلہ کی انٹیلی جنس کی طرف سے جاری کردہ ایک الگ بیان میں کہا گیا ہے کہ ابو منصور الرتبہ کے علاقے میں بغداد-عمان بین الاقوامی سڑک پر شہریوں کے اکثر نشانہ بننے والوں میں سے ایک تھا۔ وہ عراق اور شام میں آئی ایس کے کئی اہم عہدوں پر رہ چکے ہیں۔
قابل ذکر ہے کہ عراقی سیکورٹی فورسز گزشتہ چند ماہ سے آئی ایس دہشت گردوں کی تیز رفتار سرگرمیوں کے خلاف لگام لگانے کےلئے جدوجہد کر رہی ہیں۔
2017 میں آئی ایس کی شکست کے بعد سے عراق میں سیکورٹی کی صورتحال میں نمایاں بہتری آئی ہے۔ تاہم، یہاں کے بعض بڑے شہروں، صحرائی اور دور دراز علاقوں میں ان کی موجودگی اب بھی برقرار ہے۔ وہ اکثر سیکورٹی فورسز اور عام شہریوں کو نشانہ بناتے رہے ہیں۔

یہ بھی دیکھیں

امریکا نے پاکستان کوایف 16 طیاروں کے پرزوں کی فروخت پر بھارتی اعتراض مسترد کردیا

واشنگٹن: بھارت کو عالمی سطح پر ایک پھر شرمندگی کا سامنا کرنا پڑا۔ امریکا نے …