بدھ , 6 جولائی 2022

ہائی ٹیک کی آٹھویں بین الاقوامی نمائش شام میں منعقد ہوگی

سنگل نمائشوں کے اس دور میں 20 ممالک کے 180 ملکی اور بین الاقوامی برانڈز موجود ہیں۔
14 ایرانی کمپنیوں کی موجودگی کے ساتھ ہائی ٹیک کی آٹھویں بین الاقوامی نمائش کل (جمعرات) سے دمشق میں شامی حکام اور اسلامی جمہوریہ ایران کے سفیر شام کی موجودگی میں شروع ہوگی۔

دمشق سے آئی آر این اے کی آج (بدھ) کی رپورٹ کے مطابق، یہ نمائش، جو کہ اس نمائش کے پیشہ ور سامعین کو دیکھنے کا موقع ہے، نیز شام کے وزیر مواصلات اور ٹیکنالوجی کے تعاون سے B2B ملاقاتیں، کل دمشق بین الاقوامی نمائشی مرکز شام میں شروع ہوں گی۔

ہائی ٹیک نمائشوں کے اس دور میں 20 ممالک کے 180 ملکی اور بین الاقوامی برانڈز موجود ہیں۔

رپورٹ کے مطابق اس نمائش میں ایران، مصر اور اردن کی کمپنیاں براہ راست موجود ہیں۔

ہائی ٹیک ایک سالانہ تقریب ہے جس کی توقع کارکنان اور معلومات اور مواصلات کے شوقین افراد کرتے ہیں۔

اس نمائش نے شام میں انفارمیشن اور کمیونیکیشن ٹیکنالوجی کی سب سے اہم خصوصی نمائش کے طور پر اپنا مقام قائم کیا ہے جو کہ معلوماتی اور مواصلات کے میدان میں استعمال ہونے والے جدید ترین پروگراموں اور ٹیکنالوجیز سے واقفیت حاصل کرنے کا موقع بن سکتی ہے۔

اس نمائش کے ساتھ پہلی ہائی ٹیک کانفرنس بعنوان "ڈیجیٹل ٹرانسفارمیشن اور الیکٹرانک ادائیگی” ہوگی جس میں ماہرین کا ایک گروپ انفارمیشن اینڈ کمیونیکیشن ٹیکنالوجی کے استعمال، ڈیجیٹل تبدیلی، الیکٹرانک ادائیگی کے حوالے سے اہم ترین عالمی پیش رفت پر بات کرے گا۔

واحد نمائشوں میں ایرانی علم پر مبنی کمپنیوں کی موجودگی کے لیے نائب صدر برائے سائنس و ٹیکنالوجی نے 70 فیصد اور ایکسپورٹ ڈیولپمنٹ فنڈ نے 50 فیصد تعاون فراہم کیا ہے۔

دمشق میں "ہائی ٹیک” نمائش 27 جون 2022 تک جاری رہے گی۔

یہ بھی دیکھیں

دعا کیس کے تفتیشی افسر سے ضمنی چالان طلب

جوڈیشل مجسٹریٹ شرقی آفتاب احمد بگھیو نے دعا زہرا کےمبینہ اغواء کے کیس کی سماعت …