اتوار , 25 ستمبر 2022

سری لنکا روس سے سستا ایندھن خریدنے کی کوششوں میں مصروف

معاشی بحران کے شکار سری لنکا نے اعلان کیا ہے کہ وہ اپنے وزرا کو روس اور قطر بھیجیں گے تاکہ سستا تیل خریدنے کی کوشش کر سکیں کیونکہ ہمارے پاس سب کچھ ہے مگر ایندھن کی قلت ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی ‘اے ایف پی‘ کی رپورٹ کے مطابق سری لنکا کی حکومت نے ایندھن کی بچت کرنے کے لیے غیر ضروری سرکاری دفاتر کو بند رکھنے کی مدت میں مزید 2 ہفتے کا اضافہ کردیا ہے جبکہ ضروری سروس فراہم کرنے کے لیے مختصر ملازمین کو برقرار رکھا گیا ہے۔
وزیر توانائی کنچنا وجیسیکرا نے کہا کہ ان کے 2 وزراء پیر کو روس جائیں گے تاکہ گزشتہ ماہ 90 ہزار ٹن سائبیرین خام تیل کی خریداری کے بعد مزید تیل حاصل کرنے کے لیے مذاکرات کیے جا سکیں

سری لنکا کو ایندھن فراہم کرنے کے لیے اس کارگو کا انتظام دبئی میں قائم ایک ثالث کورل انرجی کے ذریعے کیا گیا تھا لیکن سری لنکا کی حکومت نے اپنے حکام پر زور دیا ہے کہ تیل کے حصول کے لیے وہ براہ راست ولادیمیر پیوٹن سے بات چیت کریں۔

وزیر توانائی نے کولمبو میں میڈیا نمائندگان کو بتایا کہ دو وزراء روس جا رہے ہیں اور میں کل قطر جاؤں گا کہ آیا ہم رعایتی تیل خرید سکتے ہیں؟

وزیر توانائی کنچنا وجیسیکرا نے ہفتے کے روز اعلان کیا تھا کہ سری لنکا میں مالی بحران کی وجہ سے کئی طے شدہ ایندھن کے کارگو میں غیر معینہ مدت تک تاخیر ہونے سے ملک میں پیٹرول اور ڈیزل ختم ہو گیا ہے۔
کنچنا وجیسیکرا نے صورت حال پر عوام سے معذرت کرتے ہوئے کہا کہ ایندھن کے ذخائر دو دن سے بھی کم کی طلب کو پورا کر سکتے ہیں اور اس ذخیرے کو ضروری خدمات کے لیے بچایا جا رہا ہے۔

پیٹرول فراہم کرنے والے ادارے سرکاری سیلون پیٹرولیم کارپوریشن نے اتوار کو ڈیزل کی قیمت میں 15 فیصد اضافہ کرکے 460 سری لنکن روپے فی لیٹر اور پیٹرول کی قیمت میں 22 فیصد اضافہ کرکے 550 سری لنکن روپے کردیا ہے۔

رواں سال کے آغاز سے ڈیزل کی قیمت میں تقریباً 4 فیصد اضافہ ہوا ہے جبکہ پیٹرول کی قیمت تقریباً تین گنا بڑھ چکی ہے۔

وزیر توانائی نے کہا کہ تیل کی نئی کھیپ حاصل کرنے میں غیر معینہ مدت تک تاخیر ہوگی اور انہوں نے گاڑیاں چلانے والوں پر زور دیا کہ وہ اس وقت تک قطار میں نہ لگیں جب تک کہ حکومت روزانہ محدود تعداد میں پیٹرول فراہم کرنے کے لیے گاڑیوں کے لیے ٹوکن سسٹم متعارف نہیں کراتی۔

یہ بھی دیکھیں

دشمن نیویارک میں ایرانی قوم کی آواز کو دبانے میں ناکام رہا:ایرانی صدر

تہران:ایرانی صدر آیت اللہ سید ابراہیم رئیسی نے کہا کہ دشمنوں نے سرتوڑ کوشش کی …