بدھ , 28 ستمبر 2022

یوکرین جنگ: روس جرمنی کو گیس کی فروخت مکمل طور روک سکتا ہے، جرمنی کا خدشہ

روس نے گزشتہ 10 روز سے بحیرہ بالٹک کے ذریعے آنے والی پائپ لائن، نارڈ سٹریم ون سے جرمنی کو گیس کی فراہمی معطل کر رکھی ہے۔

جرمنی کے وزیروں نے اس خدشے کا اظہار کیا ہے کہ روس جرمنی کو گیس کی فروخت ہمیشہ کے لیے ختم کر سکتا ہے۔

جرمنی کا شمار ایسے ممالک میں ہوتا ہے جن کا توانائی کی ضروریات کے لیے روس پر زیادہ انحصار ہے اور وہ یوکرین پر روس کے حملے سے پہلے اپنی ضرورت کی گیس کا 55 فیصد حصہ روس سے خریدتا تھا۔

روس بحیرہ بالٹک سے گزنے والی پائپ لائن، نارڈ سٹریم ون کے ذریعے جرمنی کو گیس مہیا کرتا ہے۔ روس نے جرمنی کو مزید گیس کی فراہمی کے لیے 12 ارب ڈالر کی لاگت سے نارڈ سٹریم ٹو منصوبہ بھی مکمل کر لیا تھا لیکن جرمنی نے نارڈ سٹریم ٹو سے گیس کی فراہمی کے عمل کو وقتی طور پر روک رکھا ہے۔

روسی کمپنی کا موقف ہے کہ پائپ لائن کے نظام کو سالانہ مرمت کے لیے وقتی طور پر بند کیا گیا ہے۔

لیکن جرمنی کے وزراء سمجھتے ہیں کہ گیس کی فراہمی میں تعطل کی وجوہات سیاسی ہیں اور روس جرمنی پر دباؤ ڈالنے کے لیے ایسا کر رہا ہے۔

جرمنی کے وزیرِ معیشت رابرٹ ہیبک نے گزشتہ ماہ کہا تھا کہ صدر پوتین یورپی یونین کی جانب سے لگائی گئی پابندیوں کے جواب میں اپنی گیس کو ایک ہتھیار کے طور پر استعمال کر رہے ہیں۔

جرمنی کی حکومت کو خدشہ ہے کہ روس سے گیس کی فراہمی کم یا مکمل طور پر ختم ہو سکتی ہے۔

نارڈ سٹریم ون کی بندش کی وجہ سے اٹلی کو بھی گیس کی کمی کا سامنا ہے۔

انرجی گروپ اینی نے کہا ہے کہ اسے روسی کمپنی، گیزپرام سے ایک تہائی گیس فراہم کی جا رہی ہے

انٹرنیشنل انرجی ایجنسی کے سربراہ فاتحی برول نے خبردار کیا ہے کہ روس یورپ کو گیس کی سپلائی مکمل طور پر بند کر سکتا ہے اور یورپ کو ابھی سے اپنی تیاری کرنی چاہیے۔

روس پہلے ہی پولینڈ، بلغاریہ، ہالینڈ، ڈنمارک اور فن لینڈ کو گیس کی ادائیگی کے طریقہ کار پر اختلاف کی وجہ ان کو گیس کی فراہمی بند کر چکا ہے۔

یوکرین پر روس کے حملے کے بعد جرمنی نے روسی گیس پر انحصار کو کم کرنا شروع کر دیا ہے۔

جنگ کے شروع ہونے سے پہلے جرمنی اپنی ضرورت کی 55 فیصد گیس روس سے خریدتا تھا لیکن وہ اسے کم کر کے 35 فیصد تک لے آیا ہے۔

اگر روس نے جرمنی کی گیس کو اچانک بند کر دیا تو اس سے جرمنی کی معیشت بری طرح متاثر ہو سکتی ہے اور یہ کساد بازاری کا نکتہ آغاز ہو سکتا ہے۔ جرمنی کی تمام صنعتوں کا انحصار گیس پر ہے اور جرمنی میں گھروں کی اکثریت کو گیس کی مدد سے گرم کیا جاتا ہے۔ .

اس وقت جرمنی میں گیس کے ذخیرے کی مقدار 64 فیصد رہ گئی ہے۔

یہ بھی دیکھیں

بی بی سی کی کارستانیاں

(تحریر: ڈاکٹر راشد عباس نقوی) ملکہ برطانیہ کی موت کے بعد ہم نے میڈیا اور …