بدھ , 28 ستمبر 2022

عیدالاضحیٰ کے بعد کراچی میں موسلا دھار بارشوں کا ایک اور سلسلہ متوقع

محکمہ موسمیات نے مون سون بارشوں سے متعلق نئی ایڈوائزری جاری کردی جس کے مطابق کراچی سمیت دیہی سندھ میں کل سے 18 جولائی تک موسلا دھار بارش کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کی جانب سے جاری تازہ ترین ایڈوائزری کے مطابق آج کراچی میں موسم جزوی طور پر ابرآلود رہنے کے ساتھ شام یا رات تک ہلکی بارش/ بوندا باندی کا امکان ہے۔

کل جمعرات کو کراچی میں موسم ابر آلود رہنے اور وقفے وقفے سے گرج چمک کے ساتھ چند مقامات پر موسلا دھار بارش بھی متوقع ہے

محکمہ موسمیات کے مطابق کراچی میں جمعے کو موسم ابر آلود رہنے اور وقفے وقفے سے گرج چمک کے ساتھ چند مقامات پر تیز بارش ہوسکتی ہے۔

محکمہ موسمیات نے بتایا ہے کہ مون سون کا ایک اور کم دباؤ کل سے سندھ پہنچنے کا امکان ہے جو کہ 18 جولائی تک برقرار رہے گا۔

اس موسمی نظام کے زیراثر 14 سے 18 جولائی کے دوران کراچی، حیدرآباد، ٹھٹہ، بدین، میرپور خاص، عمرکوٹ، تھرپارکر، ٹنڈو محمد خان، ٹنڈو الہیار، نواب شاہ، نوشہروفیروزپور، خیرپور، سکھر، لاڑکانہ، جیکب آباد، قمبر، شہداد کوٹ، دادو، جامشورو، شکارپور، گھوٹکی اور کشمور اضلاع میں چند مقامات پر گرج چمک کے ساتھ اکثر مقامات پر موسلا دھار بارش کا امکان

محکمہ موسمیات کی جانب سے مزید بتایا گیا کہ آج اور کل ٹھٹہ، بدین، عمرکوٹ، میرپورخاص اور تھرپارکر کے اضلاع میں چند مقامات پر گرج چمک کے ساتھ بارچ کا امکان ہے۔

اس دوران کراچی، حیدر آباد، ٹھٹہ، بدین، میرپور خاص، عمر کوٹ، داددو، جامشورو، نواب شاہ، جیکب آباد، لاڑکانہ اور سکھر کے اضلاع میں شدید بارشوں سے اربن فلڈنگ/نشیبی علاقے زیر آب آسکتے ہیں۔

تیز بارش کے باعث کیرتھر رینج کے پہاڑی علاقوں اور ملحقہ آبادیوں کے ندی نالوں میں طغیانی آسکتی ہے، کم دباؤ کے باعث سمندر کی طغیانی میں 15 سے 17 جولائی کے دوران شدت آسکتی ہے۔

محکمہ موسمیات کی جانب سے جاری ایڈوائزری میں تمام متعلقہ حکام سے گزارش کی گئی ہے کہ وہ الرٹ رہیں اور اس حوالے سے ضروری اقدامات کریں۔

علاوہ ازیں وزیر برائے موسمیاتی تبدیلی وزیر شیری رحمٰن نے بھی ٹوئٹر پر بارش سے متعلق اپ ڈیٹ شیئر کرتے ہوئے کہا کہ ’سندھ اور بلوچستان اب بھی گزشتہ 13 روز سے مون سون کے شدید دباؤ میں ہیں جوکہ سندھ میں 30 سالہ اوسط سے 625 فیصد زیادہ اور بلوچستان میں 501 فیصد ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ محکمہ موسمیات نے اب کل سے شروع ہونے والی مزید موسلا دھار بارشوں کی پیش گوئی کی ہے، ایک بار پھر زیادہ تر بارشوں کا مرکز سندھ اور بلوچستان کے علاقے ہوں گے۔

واضح رہے کہ گزشتہ 3 روز عید الاضحیٰ پر اتوار اور پیر کی درمیانی شب ملک کے مختلف حصوں میں شدید بارشوں اور سیلابی صورتحال نے کم از کم 27 افراد کی جان لے لی۔

اگرچہ مون سون کا پہلا اسپیل کل ختم ہوچکا ہے تاہم محکمہ موسمیات نے خبردار کیا ہے کہ بارشوں کا دوسرا اسپیل کل جمعرات سے شروع ہوگا اور اتوار تک جاری رہ سکتا ہے۔

محکمہ موسمیات نے سندھ کے علاوہ بلوچستان میں بھی بڑے پیمانے پر گرج چمک کے ساتھ موسلادھار بارشوں کی پیش گوئی کی ہے۔

یہ بھی دیکھیں

کراچی سمیت مختلف علاقوں میں بارش کی پیش گوئی

محکمہ موسمیات نے آج بھی ملک کے مختلف علاقوں میں بارش کی پیش گوئی کی …