بدھ , 28 ستمبر 2022

دشمنوں کی دھمکیوں کے درمیان، ایران نے دکھائی طاقت+ تصاویر

اسلامی جمہوریہ ایران کی بحریہ کے پہلے "ڈرون بیڑے ” کی نقاب کشائی کی گئی۔

اسلامی جمہوریہ ایران کی اسٹراٹیجک بحریہ کے پہلے "ڈرون بیڑ” کی رونمائی آرمی چیف کی موجودگی میں کی گئی۔

ہمارے نمائندے کی رپورٹ کے مطابق اسلامی جمہوریہ ایران کی اسٹراٹیجک بحریہ کے جنوبی بیڑے میں ہر قسم کے جنگی، سراغ لگانے اور تباہ کرنے والے ڈرون لے جانے والے سطحی اور زیر زمین یونٹوں پر مشتمل فوج کی اسٹریٹیجک بحریہ کے پہلے UAV بردار بیڑے کی رونمائی آرمی چیف سمیت فوج کے اعلی کمانڈروں کی موجودگی میں کی گئی۔

اس فلوٹیلا کی نقاب کشائی کی تقریب میں فوج اور وزارت دفاع کے تیار کردہ متعدد جدید اور جدید ترین ڈرونز، جن کے ساتھ نالج بیسڈ مراکز، جیسے پیلیکن، ہما، عرش، چمروش، زوبین، ابابیل- 4 اور باور- 5 ڈرونز شامل تھے اور ان طیاروں نے بحر ہند کے پانیوں پر پرواز کی اور اپنی صلاحیت کا مظاہرہ کیا۔

اس رپورٹ کے مطابق سطح پر تیرنے والے یونٹس کے عرشے سے سمندری اور عمودی ڈرون کی پرواز کے علاوہ پہلی بار فتح آبدوز اور کیلو کلاس طارق آبدوز سے جنگی ڈرون اڑائے گئے۔

اس تقریب میں اسلامی جمہوریہ ایران کی فوج کے کمانڈر انچیف میجر جنرل سید عبدالرحیم موسوی نے اس کے کامیاب تقریب کے انعقاد پر اطمینان کا اظہار کیا۔ اس موقع پر انہوں نے اسٹراٹیجک بحری افواج کی شناخت اور تباہی کا ذکر کیا۔ انہوں نے کہا کہ ہم اپنے دفاع میں اضافہ کر رہے ہیں اور ہماری طاقت روز بروز بڑھ رہی ہے۔

یہ بھی دیکھیں

مسجد اقصی انقلابوں کا ایندھن، امن اور جنگ کا دروازہ

مسجد اقصی سے متعلق بات چیت صرف ایک مکان کی گفتگو نہیں ۔ یہ تو …