جمعہ , 7 اکتوبر 2022

کامیاب مردوں کی صبح کی ۶ عادتیں

ہر صبح صحت مند عادات رکھنا، اکثر کامیاب دن کی کلید ہوتا ہے۔ اس لیے اس آرٹیکل میں آپ ان ۶ عادات کے بارے میں پڑھیں گے جو کامیابی حاصل کرنے کے لیے مردوں کو ہر صبح کرنا چاہیے۔

جلد جاگنا

جب آپ یہ جملہ سنیں گے تو یقیناً آپ کو صبح کے وقت سستی اور نیند یاد آئے گی۔ لیکن ایک کامیاب صبح کے لیے جلدی اٹھنا ضروری ہے۔ اس طرح تیار ہونے اور صبح کا لطف اٹھانے میں آپ کے پاس کافی وقت ہوگا اور آپ مزید کام کر سکیں گے جس میں کتاب پڑھنا، ورزش کرنا پارک میں چلنا شامل ہیں۔درحقیقت، آپ جو کچھ صبح کرتے ہیں وہ آپ کے دن کا پسندیدہ حصہ ہو سکتاہے۔ جلدی جاگنے کی عادت ڈالنے کے لیے، چھوٹی شروعات کریں، ہر روز دس منٹ پہلے اٹھیں۔

پانی پینا

ایک بڑا گلاس پانی آپ کو ہر صبح سب سے پہلے پینا چاہیے۔ کافی پانی پینا آپ کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ بہتر جلد اور جسم کے بہتر مدافعتی نظام کے لئے پانی پینا ضروری ہے۔ اس کے علاوہ صبح والا پانی انسان کی تھکاوٹ دور کرکے اسے تر و تازہ کرنے میں مدد کرتا ہے۔جب آپ سو رہے ہوں گے تو آپ کا جسم قدرتی طور پر پانی کی کمی کا شکار ہو جائے گا اور آپ کو اپنے جسم کو ہائیڈریٹ کرنے کی ضرورت ہے۔

مراقبہ

صبح کا مراقبہ ایک بہترین شروعات ہے جو ذہنی مصروفیات اور تناؤ کو ختم کرکے جسم اور دماغ کو نئے دن کے لئے تیار کرتا ہے۔ ہر روز مراقبہ کے لیے 15 سے 20 منٹ کا وقت رکھیں۔ ذہنی تناؤ، افسردگی اور اضطراب کو کم کرنے کے لیے مراقبہ بہت اچھا طریقہ ہے۔ لہذا اگر آپ ان میں سے کسی چیز میں مبتلا ہیں تو صبح کا مراقبہ آپ کو اس کے علاج میں مدد دے گا۔ مراقبہ کے ساتھ آپ واضح طور پر سکون کا تجربہ کریں گے۔ آپ کو کام کرنے یا کام کے معیار کو بہتر بنانے پر توجہ مرکوز کرنے کی صلاحیت ہوگی۔

ٹھنڈے پانی سے نہانا

گھر سے نکلنے سے پہلے ٹھنڈا پانی سے نہانے سے بہت سے فائدے ہیں۔ سب سے پہلے، ٹھنڈے پانی کا جھٹکا نیند اور غنودگی کو سیکنڈوں میں دور کر دیتا ہے، دل کی دھڑکن کو بڑھاتا ہے اور خون کے بہاؤ کو تیز کرتا ہے۔آپ تیز اور گہرے سانس لینے سے بھی زیادہ آکسیجن لینا شروع کر دیتے ہیں۔ بے چینی اور ڈپریشن کو کم کرنا، سردی کے خلاف مزاحمت کو بہتر بنانا، بہتر توجہ اور بہتر موڈ ٹھنڈے پانی سے نہانے کے دیگر فوائد ہیں۔

اپنا بستر بنانا

یہ ایک بہت ہی آسان لیکن طاقتور مشورہ ہے۔ ہر صبح اپنا بستر بنائیں۔ درحقیقت، آپ کو باہر جانے سے پہلے ہر روز اپنے پورے گھر کو صاف کرنا چاہیے۔ ایسا کرنے کی دو وجوہات ہیں۔ سب سے پہلے، کامیابی چھوٹی چیزوں سے شروع ہوتی ہے۔ چھوٹی چھوٹی حرکتیں جو عادات اور مثبت شخصیت کی خصوصیات پیدا کرتی ہیں۔ اپنا بستر بنانے کا مطلب ہے کہ آپ دن کی شروعات اچھی طرح کرتے ہیں۔ اسے مستقل طور پر کرنے سے آپ کے ارد گرد نظم و ضبط پیدا ہوگا۔ بستر کو ترتیب دینے میں یہ نظم و ضبط اور سادہ عمل آپ کی پوری زندگی کو متاثر کرے گا۔اپنا بستر بناو یہ ایک بہت ہی آسان لیکن طاقتور مشورہ ہے۔ ہر صبح اپنا بستر بنائیں۔جب آپ کام پر ایک تناؤ بھرے دن کے بعد گھر آتے ہیں، تو آپ ایسے گھر میں نہیں جانا چاہتے جو گندگی ہو۔

ان کے علاوہ بہت ساری دوسری صحت مند عادات ہیں جو آپ آزما سکتے ہیں، لیکن ان 6 نے بہت سے لوگوں کے لیے حیرت انگیز کام کیا ہے۔ اگر آپ اس معمول کی ذمہ داری لیتے ہیں تو صبح دن کا بہترین وقت ہو سکتا ہے۔ اپنی صبح کو کنٹرول کرنے سے، آپ کو یقینی طور پر اپنے آپ کو یہ احساس ہو جائے گا کہ آپ اپنی زندگی سنبھالنے میں کامیاب ہو گئے ہیں۔

یہ بھی دیکھیں

ملک بھر میں ٹی ٹی پی کے حملے بڑھنے کا خدشہ،الرٹ جاری

اسلام آباد:ملک میں کالعدم تحریک طالبان پاکستان (ٹی ٹی پی) کی جانب سے دہشت گردی …