پیر , 26 ستمبر 2022

امریکہ لبنان کے صدارتی انتخابات کے عمل میں مداخلت کر رہا ہے، حزب اللہ

بیروت:لبنان کی حزب اللہ کی مرکزی کونسل کے رکن نے ایک تقریر میں امریکہ پر الزام لگایا کہ وہ لبنان کے صدارتی انتخابات کے عمل میں مداخلت کر رہا ہے اور اس کارروائی سے لبنانی عوام کے قومی اتحاد کو نشانہ بنا رہا ہے۔

المنار نیوز سائٹ سے پیر کی رپورٹ کے مطابق، لبنانی حزب اللہ کی مرکزی کونسل کے رکن شیخ نبیل قاووق نے کہا کہ لبنان کے صدارتی انتخابات میں امریکی مداخلت انتخابی عمل کو پیچیدہ بناتی ہے اور قومی اتحاد کو خطرے میں ڈالتی ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ امریکہ ایک ایسا صدر چاہتا ہے جو اسے چیلنج کرے اور اس پر غلبہ حاصل کرے، جب کہ عوام ایسا صدر چاہتے ہیں جو ملک کو بچانے، بحرانوں اور لبنانی قوم کے مصائب سے نمٹنے کے لیے کوشاں ہو۔ کیونکہ ملک مزید بحران کا متحمل نہیں ہو سکتا اور اسی لیے ہم اللہ تعالیٰ سے لبنان کو امریکہ کی زہریلی مداخلتوں سے آزاد کرنے کی دعا کرتے ہیں۔

قاووق نے مزید کہا کہ آج کی مزاحمت عسکری، سیاسی اور عوامی نقطہ نظر سے اوپر کی طرف بڑھ رہی ہے، اور یہ اس وقت ہے جب ہمارے دشمنوں کا رجحان نیچے کی طرف ہے، اور ہر ایک کے لیے یہ جاننا ضروری ہے کہ کچھ سیاست دان اور جماعتیں خیانت کرنے کی کوشش کر رہی ہیں۔ اس کے پیچھے مزاحمت اور وار کرتے ہیں اور یہ معاملہ اب کسی سے ڈھکا چھپا نہیں ہے۔

یہ بھی دیکھیں

امریکہ کے لیے ترکیہ سب سے اہم ممالک میں سر فہرست ہے: ترک وزیر خارجہ

نیویارک:وزیر خارجہ میولود چاوش اولو نے کہا کہ جب امریکہ کی ترجیحات پر غور کیا …