بدھ , 30 نومبر 2022

امریکہ کے لیے ترکیہ سب سے اہم ممالک میں سر فہرست ہے: ترک وزیر خارجہ

نیویارک:وزیر خارجہ میولود چاوش اولو نے کہا کہ جب امریکہ کی ترجیحات پر غور کیا جائے تو ان شعبوں میں سب سے اہم کردار ترکیہ کا ہے۔میولود چاوش اولو ، جو اقوام متحدہ کی 77ویں جنرل اسمبلی کے اجلاسوں کے دائرہ کار میں امریکہ میں تھے، نیویارک میں اپنے رابطے مکمل کرنے کے بعد لاس اینجلس روانہ ہوگئے ہیں۔چاووش اولو نے لاس اینجلس میں ترک قونصلیٹ جنرل کی سرکاری رہائش گاہ پر ترک کمیونٹی سے ملاقات کی۔

چاوش اولو نے اس بات پر زور دیا کہ ترکی، بہت اہم خارجہ پالیسی پر عمل کرتے ہوئے، 24 فروری کو شروع ہونے والی روس-یوکرین جنگ کو ختم کرنے کی کوششیں کر رہا ہے، اور فریقین کسی حل سے دور ہیں لیکن انہوں نے اپنی امید نہیں کھوئی ہے۔

اسرائیل اور آرمینیا کے ساتھ معمول پر آنے کے عمل کا حوالہ دیتے ہوئے، چاووش اولو نے کہا، "جنوبی قفقاز میں مستقل امن اور استحکام کے لیے آذربائیجان کی طرف سے تجویز کردہ جامع امن معاہدے پر جلد از جلد آرمینیا اور آذربائیجان کو دستخط کرنے چاہئیں۔ ہم اس عمل کی حمایت کرتے ہیں۔

میولود چاوش اولو نے کہا کہ انہوں نے آرمینیا کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانے کے لیے خصوصی نمائندے مقرر کیے ہیں، لیکن آرمینیا نے اس پر دباؤ کی وجہ سے ابھی تک جرات مندانہ اقدامات نہیں کیے ہیں۔

آرمینیا کو خطے میں امن اور اس تعاون کی ضرورت ہے۔ اس بات کی طرف اشارہ کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ امریکہ کے ساتھ تعلقات کی ایک گہری تاریخ ہے، چاوش اولو نے یاد دلایا کہ اس ملک کے ساتھ تعلقات میں بھی مسائل ہیں،بدقسمتی سے، امریکہ اب بھی شام میں PKK/PYD کی حمایت کرتا ہے۔ اور وہ درحقیقت ان کے علیحدگی پسند ایجنڈے کی حمایت کرتے ہیں، لیکن اس دہشت گرد تنظیم نے حال ہی میں اپنے حملوں میں بھی اضافہ کیا ہے۔ دوسری طرف یہاں FETO کی موجودگی بھی ایسے مسائل ہیں جو ہمیں پریشان کرتے ہیں۔ درحقیقت یہ سب ہمارے لیے قومی سلامتی کے معاملات ہیں، ہم اپنے اتحادی امریکہ سے اس معاملے پر حساسیت کی توقع رکھتے ہیں، اور ہم توقع کرتے ہیں کہ وہ ہماری بات کو سمجھیں گے۔

میولود چاوش اولو اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ تعلقات میں مسائل کو کم کرنا یا ختم کرنا اور تعاون بڑھانا دونوں ممالک کے لیے فائدہ مند ہے۔میولود چاوش اولو نے کہا کہ جب ہم امریکہ کی ترجیحات پر نظر ڈالتے ہیں تو ترکیہ امریکہ کے ترجیحی ممالک میں سب سے اہم اداکاروں میں سے ایک نہیں ہے، بلکہ سب سے اہم ہے۔

 

یہ بھی دیکھیں

سپاہ پاسداران نے جنوبی علاقے میں ایک عرب انٹیلی جنس سروس کی سازشوں کو بے نقاب کیا

تہران:سپاہ پاسداران انقلاب نے ایک ایک رجعت پسند عرب انٹیلی جنس سروس کے ایک ایجنٹ …