ہفتہ , 4 فروری 2023

انصار اللہ کا یمن کی دولت لوٹنے والی غیر ملکی کمپنیوں کو انتباہ

صنعا:یمن کی تحریک انصار اللہ کے ایک اعلیٰ عہدیدار نے پیر کی رات یمن کی دولت کو لوٹنے والی غیر ملکی کمپنیوں سے کہا ہے کہ وہ تحریک انصار اللہ کے سربراہ عبدالملک بدر الدین الحوثی کے انتباہ کو سنجیدگی سے لیں۔

یمنی مسلح افواج کے ترجمان جنرل یحییٰ ساری نے ٹویٹر پر اپنے ذاتی صفحے پر لکھا: ہم یمن کی دولت کو لوٹنے والی غیر ملکی کمپنیوں سے مطالبہ کرتے ہیں کہ وہ تحریک انصار اللہ کے رہنما عبدالملک بدر الدین الحوثی کے انتباہ کو سنجیدگی سے لیں۔

یمن کی انصار اللہ کے رہنما نے چھ روز قبل جارح اتحاد کی ساتھی غیر ملکی کمپنیوں کی لوٹ مار کے خلاف خبردار کیا تھا۔

یمن کی سپریم پولیٹیکل کونسل کے سربراہ نے کہا کہ یمنی عوام اپنی دولت کی لوٹ مار کے بارے میں کبھی خاموش نہیں رہیں گے جو کہ بیرون ملک یمنی کرائے کے فوجیوں کی کمپنیوں اور جائیدادوں میں تبدیل ہو گئی ہے۔

صنعاء حکومت کے نائب وزیر تیل اور صنعاء میں مقیم یاسر الوحیدی نے بھی اس بات پر زور دیا کہ یمنی قوم کی دولت کی منظم لوٹ مار جاری ہے۔

الوحیدی کے بیانات یمن میں امریکی سفیر اسٹیون فیگین کے تیل کی دولت سے مالا مال جنوبی یمن کے صوبوں کا دورہ کرنے کے بعد دیے گئے ہیں۔

حضرموت اور المحرہ صوبوں کا فاگین کا دورہ یمن کی جنوبی پٹی اور مغربی ساحل کے کچھ حصے کے تیل کے میدانوں اور بندرگاہوں پر تسلط قائم کرنے کے لیے واشنگٹن کی مسلسل کوششوں کے فریم ورک میں ہوا۔

یہ کارروائی یمن کی دولت کو لوٹنے اور واشنگٹن کے مفادات اور مقاصد کے لیے ملک کے جغرافیائی سیاسی مواقع سے فائدہ اٹھانے کے لیے جارح اتحاد اور اس کے یمنی کرائے کے فوجیوں کی براہ راست حمایت پر ایک واضح تاکید ہے۔

یہ بھی دیکھیں

حماس کی سوڈان اور صیہونی حکومت کے درمیان تعلقات کو معمول پر لانے کی مذمت

مقبوضہ بیت المقدس:فلسطین کی اسلامی مزاحمتی تحریک "حماس” نے صیہونی حکومت کے ساتھ تعلقات کو …