بدھ , 30 نومبر 2022

صیہونیوں پر روزانہ حملے ان کے جرائم کے جواب کا حصہ ہیں:حماس

مقبوضہ بیت المقدس:اسلامی مزاحمتی تحریک حماس کے ترجمان نے ایک تقریر میں رام اللہ کے شمال میں آج کی فلسطینی مزاحمتی کارروائیوں پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے ان کارروائیوں کو قابض حکومت کے جرائم کے خلاف فلسطینیوں کے ردعمل کا حصہ قرار دیا۔

حماس کے ترجمان حازم قاسم نے کہا: "مغربی کنارے کی بہادر مزاحمت تمام علاقوں اور میدان جنگ میں موجود ہے اور اس بار اس نے رام اللہ کے مشرق میں سلواد کے قریب جواب دیا گیا ہے۔”انہوں نے کہا: مغربی کنارے میں مزاحمتی سرگرمیوں میں شدت ہماری قوم کے فائدے کی جنگ کو ختم کر دے گی۔

قاسم نے مزید کہا: مزاحمتی کارروائیاں قابض حکومت کے جرائم کے خلاف مزاحمتی ردعمل کا حصہ ہیں اور مسجد اقصیٰ پر مسلسل تجاوزات کے خلاف ہماری قوم کے غصے کا اظہار کرتی ہیں۔

یہ بیانات صیہونی حکومت کے ذرائع ابلاغ کی جانب سے آج شام (منگل) کو اعلان کرنے کے بعد کہے گئے ہیں کہ رام اللہ کے شمال میں واقع قصبے "عفرا” کے قریب ایک کار میں سوار متعدد فلسطینیوں نے اس حکومت کی پولیس فورسز پر گولیاں چلائیں۔

اس رپورٹ کے مطابق اس حملے میں ایک اسرائیلی پولیس اہلکار زخمی ہوا ہے۔

آج صبح فلسطینی مزاحمت کاروں نے نابلس شہر کے جنوب میں واقع بیتہ بستی کے داخلی دروازے پر صیہونی فوجیوں پر گولیاں برسائیں۔

اس کے علاوہ مغربی کنارے کے وسط میں واقع البریح بستی کے داخلی دروازے پر صہیونی فوجیوں اور فلسطینی نوجوانوں کے درمیان تصادم کے بعد اسرائیلی فوجیوں کی گولیوں سے تین فلسطینی زخمی ہوگئے۔

اس رپورٹ کے مطابق فلسطینی مزاحمت کاروں نے بیت المقدس میں صہیونی فوج کی "الجلمہ” چوکی پر دھماکہ خیز مواد سے دھماکہ کیا۔ مقامی ذرائع کے مطابق فلسطینی فورسز فرار ہونے میں کامیاب ہو گئیں اور دھماکے میں کوئی زخمی نہیں ہوا۔

ان دنوں مقبوضہ علاقوں بالخصوص مغربی کنارے کے حالات بہت خاص ہیں اور فلسطینی جنگجو صیہونیوں کے ان گنت جرائم کا کسی بھی طریقے سے جواب دیتے ہیں اور اس سے غاصب صیہونیوں کے لیے خاص حالات پیدا ہو گئے ہیں۔

اس سے پہلے صیہونی صرف مقبوضہ علاقوں کے جنوب میں اور غزہ کے علاقے میں فلسطینیوں کے ساتھ برسرپیکار تھے لیکن اب فلسطین کے مشرق میں مغربی کنارہ بزدل صیہونیوں کے لیے چھپنے کی جگہ بن چکا ہے جس کی وجہ سے اس کے نوجوانوں کو شہید کر دیا گیا ہے۔ مسلح، اور اس نے انہیں رات کی اچھی نیند سے محروم کر دیا ہے۔

یہ بھی دیکھیں

ایران اور ترکی کے وزرائے خارجہ کا ترکی اور شام کی سرحدوں میں کشیدگی میں اضافے پر تبادلہ خیال

تہران:ایران اور ترکی کے وزرائے خارجہ کا ترکی اور شام کی سرحدوں میں کشیدگی میں …