بدھ , 30 نومبر 2022

بحرین نے تنقید کے بعد UNHRC کے انتخابات سے دستبرداری اختیار کر لی

منامہ:بحرین نے سیاسی نظربندوں اور سماجی کارکنوں کے خلاف انسانی ہمدردی کی خلاف ورزیوں کو بے نقاب کرنے والی تنقید کے بعد دباؤ کے بعد اس ماہ کے لیے ہونے والے اقوام متحدہ کی انسانی حقوق کونسل [UNHRC] کے انتخابات سے دستبرداری اختیار کر لی۔

اقوام متحدہ کی ویب سائٹ کے مطابق ناقدین کی جانب سے بحرینی حکام کی جانب سے انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کی طرف توجہ مبذول کرانے کے بعد بحرین بین الاقوامی ادارے میں انسانی حقوق کے اعلیٰ ترین ادارے کی رکنیت کے لیے ہونے والے انتخابات میں حصہ نہیں لے گا۔

UNHRC کے انتخابات کے ویب پیج نے اشارہ کیا کہ بحرین نے تفصیلات بتائے بغیر جنیوا میں قائم کونسل کی تین سالہ نشست کے لیے 26 ستمبر کو اپنی امیدواری واپس لے لی۔

یہ دستبرداری بحرینی حکام کی جانب سے کارکنوں، منتشرین اور پرامن مظاہرین کے ساتھ غیر انسانی سلوک کرنے پر کئی شکایات اور تنقید کے بعد سامنے آئی ہے، جن میں سے ہزاروں کو جیل بھیج دیا گیا تھا، خاص طور پر فروری 2011 کی عوامی تحریک کے بعد مملکت میں سیاسی بحران کے پھوٹ پڑنے کے بعد۔

اقوام متحدہ کی گزشتہ ماہ کی ایک رپورٹ کے مطابق، متوازی طور پر، لندن میں قائم بحرین انسٹی ٹیوٹ برائے حقوق اور جمہوریت [BIRD] کی جانب سے کونسل کے اراکین میں تقسیم کیے گئے ایک میمورنڈم میں من مانی گرفتاریوں اور افراد کو نشانہ بنانے والے انتقامی کارروائیوں کی شکایات کی طرف توجہ مبذول کرائی گئی۔

تنظیم نے اگست میں اقوام متحدہ کے حکام اور سفارت کاروں کے ساتھ ملاقاتوں کا سلسلہ بھی منعقد کیا تاکہ ممالک پر زور دیا جائے کہ وہ بحرین کی حمایت نہ کریں۔

اپنی طرف سے، BIRD میں وکالت کے ڈائریکٹر، سید احمد الوداعی نے کہا، "یہ دیکھ کر کہ بحرین کو ان کی امیدواری کے خلاف جنیوا میں ہماری مؤثر کال کے بعد دستبردار ہوتے ہوئے دیکھ کر خوشی ہوئی ہے”۔

انہوں نے نوٹ کیا کہ، "بحرین نے مسلسل ملک میں خصوصی نمائندوں کے داخلے سے انکار کیا ہے اور اقوام متحدہ میں اپنی نشست کو انسانی حقوق کی جانچ سے بچنے اور جعلی اصلاحات کے ذریعے بین الاقوامی امیج کو خراب کرنے کے لیے استعمال کیا ہے”۔الوداعی نے کہا کہ اسے انسانی حقوق کی کونسل میں کبھی بھی نشست نہیں ہونی چاہیے۔

یہ بھی دیکھیں

ایران اور ترکی کے وزرائے خارجہ کا ترکی اور شام کی سرحدوں میں کشیدگی میں اضافے پر تبادلہ خیال

تہران:ایران اور ترکی کے وزرائے خارجہ کا ترکی اور شام کی سرحدوں میں کشیدگی میں …