بدھ , 7 دسمبر 2022

یورپی یونین کے وفد کی عراقی وزیراعظم محمد شیاع السودانی سے ملاقات

بغداد:بغداد میں یورپی یونین کے وفد نے اتوار کے روز عراق کی نئی کابینہ کی تشکیل کے ذمہ دار وزیر اعظم محمد شیاع السودانی سے ملاقات کی اور ملک کی تازہ ترین پیش رفت پر تبادلہ خیال کیا۔ عراق کی نئی حکومت کی کابینہ کی تشکیل کے انچارج وزیر اعظم محمد شیاع السودانی نے بغداد میں یورپی یونین کے سفیر "فیلیا واریولا” اور "Andreas Vibari” کی میزبانی کی۔

عراق کی سرکاری خبر رساں ایجنسی (WAA) کے مطابق شیاع السودانی نے اس ملاقات میں کہا کہ ان کی ترجیح بے روزگاری، غربت اور بدعنوانی سے نمٹنے کے لیے مضبوط حکومت کی تیز رفتار تشکیل ہے۔

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ عراق اور اس کے عوام کے مفادات کے تحفظ کے لیے دنیا کے ممالک کے ساتھ اپنے تعلقات کو مضبوط کرنے کی امید رکھتا ہے۔

اس رپورٹ کے مطابق اس ملاقات میں عراق اور یورپی یونین کے ممالک کے اہداف اور مفادات کو پورا کرنے کے لیے عراق اور یورپی یونین کے درمیان تعلقات کی مضبوطی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

بغداد میں یورپی یونین کے سفیر نے یہ بھی کہا کہ وہ حکومت بنانے، علاقائی سالمیت کو برقرار رکھنے اور عراق میں سرمایہ کاری اور اس کی ترقی کے لیے تعاون کی تمام کوششوں کی حمایت کریں گے۔

یہ بھی دیکھیں

ڈونلڈ ٹرمپ کی کمپنی پر ٹیکس فراڈ کے الزامات ثابت ہو گئے

نیویارک: امریکا کے سابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی کمپنی پر ٹیکس فراڈ کے الزامات ثابت …