منگل , 29 نومبر 2022

ایران کا اعلیٰ سطحی اقتصادی تجارتی وفد کراچی پہنچ گیا

کراچی:اسلامی جمہوریہ ایران کا اعلیٰ سطحی اقتصادی تجارتی وفد جس میں ایران کے چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری اور ایران کے کچھ صوبوں کے چیمبروں کے سربراہان دو طرفہ تعاون کو وسعت دینے کے مقصد سے فیڈریشن آف پاکستان چیمبرز آف کامرس کی دعوت پر پاکستان کے شہر کراچی میں پہنچ گے ۔

ایرانی وفد بشمول ایران چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے عہدیداران اور بعض اراکین، زنجان، اصفہان اور زاہدان چیمبرز آف کامرس کے سربراہان نے جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پہنچنے پر کراچی میں ایران کے قونصل جنرل نے ان کا استقبال کیا۔

ایران چیمبر کے سربراہ "غلام حسین شفیع” پاکستان کے دورے پر ہمارے ملک کے اعلیٰ سطحی اقتصادی تجارتی وفد کے سربراہ ہیں۔ اسلامی کونسل کے چار نمائندے جن میں اکنامک کمیشن اور سپیشل کمیشن فار پروڈکشن گروتھ اینڈ ڈیولپمنٹ کے رکن ڈاکٹر طغیانی، پروگرام اینڈ بجٹ کمیشن کے وائس چیئرمین ڈاکٹر قادری، ڈاکٹر سلیمی، ایک رکن شامل ہیں۔

اس 3 روزہ دورے کے دوران اسلامی جمہوریہ ایران کا اقتصادی اور تجارتی وفد فیڈریشن آف پاکستان چیمبرز آف کامرس کے صدر اور اراکین، مرکزی بینک، ٹریڈ ڈویلپمنٹ آرگنائزیشن، کراچی چیمبر آف کامرس کے نمائندوں سے ملاقات کرے گا۔ اور صنعت و تجارت کے وزیر مملکت اور مختلف شعبوں میں دوطرفہ تعاون بڑھانے پر وسیع مشاورت کی۔

اس دورے کے دوران ایران اور پاکستان کی مشترکہ تجارتی کونسل کے قیام اور دونوں ممالک کے درمیان تجارتی تنازعات کے حل کے حوالے سے مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کیے جائیں گے۔”لاہور”، جو پاکستان کا ثقافتی مرکز اور ریاست پنجاب کا دارالحکومت ہے، ایرانی وفد کی دوسری منزل ہو گی۔

یہ بھی دیکھیں

پاک افغان تجارت حجم میں ریکارڈ اضافہ

اسلام آباد:وفاقی حکومت کی مضبوط حکمت عملی کے نتیجے میں پاکستان اور افغانستان کے درمیان …