جمعرات , 1 دسمبر 2022

شام میں ایک نیا بین الاقوامی نظام قائم کرنا ضروری ہے:شامی وزارت خارجہ

دمشق:صیہونی غاصبوں کے اقدامات اور مقبوضہ علاقوں میں اس حکومت کے جرائم اور اقوام متحدہ کے چارٹر کی پاسداری میں مغربی ممالک کی ناکامی کا ذکر کرتے ہوئے شام کی حکومت نے اس کے خاتمے کے لیے ایک نئے بین الاقوامی نظام کی تشکیل پر زور دیا۔

تقریب خبر رسان ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق بدھ کے روز شام کی وزارت خارجہ اور غیر ملکی شہریوں نے اقوام متحدہ کے دن کے موقع پر ایک بیان میں اعلان کیا: مغربی ممالک کی جانب سے اقوام متحدہ کے چارٹر کے اصولوں پر عمل نہ کرنے کی وجہ سے اقوام متحدہ کے چارٹر کے اصولوں پر عمل نہیں کیا گیا ہے۔ ان جارحیت کے جواب میں معاندانہ پالیسیاں اور ان کے دوہرے معیارات کا اطلاق موجودہ ڈھانچہ اپنی کارکردگی کھو دے گا اس لیے جارحیت کے اس عمل کو روکنے کے لیے ایک نیا بین الاقوامی نظام قائم کرنا ضروری ہے۔

النشرہ نیوز سائٹ کے مطابق اس بیان میں مزید کہا گیا ہے: شام بھی دنیا کے دیگر ممالک کی طرح اس تنظیم کا اپنے قیام کے بعد سے رکن بنا اور اس نے اپنے قوانین اور معاہدوں کی پابندی میں ہر ممکن تعاون اور تعاون کیا۔ دوسری جنگ عظیم کے بعد کے عرصے میں، جنگ کے دوران نازیوں اور فاشسٹوں کے جرائم کے نتیجے میں، جنگ اور جارحیت کے اعادہ کو روکنے کے لیے، ملکوں کے اندرونی معاملات میں مداخلت کو روکنے اور اس مقصد کے لیے ایک ایسی دنیا جس کی بنیاد سب کے لیے انصاف اور مساوات کے اصولوں پر ہے، دنیا کے ممالک نے ایک چارٹر تیار کیا جس کی وہ ادائیگی کرتے تھے۔

شام کی وزارت خارجہ نے مزید کہا: "بدقسمتی سے چارٹر کے اصولوں اور اہداف پر مغربی ممالک کی عدم پابندی اور جارحانہ، استعماری پالیسی اور دوہرے معیارات اور ترقی پذیر ممالک کی دولت کی لوٹ مار نے اس تنظیم کو اس تنظیم سے دور کر دیا ہے۔ چارٹر کے مقاصد اور اس کا قانونی کردار۔”

اس بیان میں مزید کہا گیا ہے: شام نے پہلے بھی کئی بار اقوام متحدہ کے چارٹر کا احترام کرتے ہوئے ایک نئے بین الاقوامی نظام کی تشکیل اور اسرائیل کی غاصبانہ اور جارحانہ پالیسیوں اور مقبوضہ عرب سرزمین میں اس حکومت کے جرائم کے خاتمے کا مطالبہ کیا ہے تاکہ اس کی بنیاد فراہم کی جا سکے۔ جس میں لوگ اپنے حقوق سے لطف اندوز ہوں اور جمہوریت بین الاقوامی تعلقات اور دنیا بھر میں پائیدار ترقی پر حکمرانی کرے۔

یہ بھی دیکھیں

روس۔ یوکرین جنگ میں استعمال ہونے والا اسلحہ برّاعظم افریقہ میں داخل ہو رہا ہے:نائیجیریا

ابوجا:نائیجیریا کے صدر محمد بخاری نے کہا ہے کہ روس۔یوکرین جنگ میں استعمال کیا جانے …