پیر , 5 دسمبر 2022

شیراز حملہ:ایرانی شہریوں کی جان و مال کی حفاظت مسلح افواج کی سرخ لکیر ہے:جنرل محمد باقری

تہران:مسلح افواج کے چیف آف دی جنرل اسٹاف میجر جنرل آف گارڈز جنرل محمد باقری نے شیراز میں ہونے والے دہشت گردی کے واقعے پر تعزیت کرتے ہوئے اپنے ایک پیغام میں کہا: فسادی اور دھوکے باز، جو بلاشبہ اس عظیم جرم کے جرم میں شریک ہیں، جان لیں کہ سلامتی، امن اور جان کی حفاظت اور ایران کے معزز عوام کی املاک اسلامی ایران مسلح افواج کی سرخ لکیر ہے۔

مسلح افواج کے چیف آف سٹاف کے پیغام کا متن حسب ذیل ہے۔

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الکُفّارَ وَالمُنافِقینَ وَاغلُظ عَلَیهِم ۚ وَمَأواهُم جَهَنَّمُ ۖ وَبِئسَ المَصیرُ

! کافروں اور منافقوں سے لڑو اور ان پر سختی کرو! ان کا ٹھکانہ جہنم ہے۔ اور ان کا کیا برا انجام ہے!

ایک بار پھر، فتنہ کے غبار آلود ماحول میں، جس کو عبرانی-عربی-مغربی مثلث نے ڈیزائن اور حکم دیا ہے، حضرت احمد بن موسیٰ علیہ السلام کے مقدس مزار میں خدا کے بہترین بندوں عبادت میں مصرف تھے ان کو بے رحم دہشتگردوں نے نشانہ بنایا۔

رہبر معظم انقلاب اسلامی، شہداء کے لواحقین اور ملت ایران کو تعزیت پیش کرتے ہوئے اور زخمیوں کی جلد صحت یابی کی دعا کرتے ہوئے، میں اعلان کرتا ہوں کہ اس گھناؤنے جرم کو انجام دینے والوں اور مجرموں کو گرفتار کیا جائے گا۔ داخلی اور خارجی، جلد ہی اسلامی جمہوریہ کی سیکورٹی اور انٹیلی جنس فورسز کی طرف سے گھات لگائے جائیں گے، انہیں ان کے شرمناک اعمال کی سزا دی جائے گی۔

مشتعل اور دھوکے باز جو بلاشبہ اس عظیم جرم میں شریک ہیں، جان لیں کہ ایران کے معززین کی سلامتی، امن اور جان و مال کی حفاظت صبر، طاقتور اور جان دینے والی مسلح افواج کی سرخ لکیر ہے۔

یہ بھی دیکھیں

موساد کو اسرائیل کے حکام کی ناکامی کا علم ہے: ایران

تہران:ایران کے ایک اعلی سکیورٹی آفیسر نے کہا ہے کہ اسرائیل کی بد نام زمانہ …