ہفتہ , 10 دسمبر 2022

مغربی کنارے کے عوام کی مزاحمت کے لیے حزب اللہ کے جنگجوؤں کی حمایت کا اعلان

بیروت:لبنان کی اسلامی مزاحمت نے اپنے جنگجوؤں کی ایک ویڈیو جاری کرکے پوری فلسطینی سرزمین بالخصوص دریائے اردن کے مغربی کنارے کے عوام اور مزاحمتی گروہوں کو مبارکباد بھیج کر فلسطینی مزاحمت کی حمایت کا اعلان کیا ہے۔

واضح رہے کہ گذشتہ روز حزب اللہ کے سکریٹری جنرل سید حسن نصر اللہ نے زرعی مصنوعات اور دستکاری کی نمائش کی افتتاحی تقریب میں اپنے خطاب میں ان دنوں مغربی کنارے کے لوگوں کی مزاحمت کا ذکر کیا تھا اور ان کو سلام پیش کیا تھا۔ نابلس کے عوام، جنین، شوافات اور شہید عدی التمیمی کی روح کو بھیجا اور اس بات پر زور دیا کہ ان ہیروز نے کئی ہفتوں سے صیہونی حکومت کو ہلا کر رکھ دیا ہے اور ان دنوں فلسطین میں جو کچھ ہو رہا ہے اس سے حتمی فتح تک مساوات بدلنے کی امیدیں بڑھ رہی ہیں۔ فلسطینی قوم کے.

واضح رہے کہ مزاحمتی جنگجو، خاص طور پر بشیح شیران گروپ (آرین الاسود) حالیہ ہفتوں میں دریائے اردن کے مغربی کنارے میں یروشلم کی قابض افواج کے ساتھ بہت زیادہ ملوث رہے ہیں اور انہوں نے فوج کو کافی نقصان پہنچایا ہے۔

مغربی کنارے میں فلسطینی مزاحمت کے حالیہ اقدامات نے عوام کے ایک بڑے حصے کا ساتھ دیا ہے اور مغربی کنارے کو ایک نئے انتفاضہ کے میدان میں تبدیل کر دیا ہے۔

مزاحمتی گروہوں پر ساز و سامان کی مکمل برتری کے باوجود صیہونی حکومت فلسطینی جنگجوؤں کا مقابلہ کرنے میں ناکام رہی ہے۔

یہ بھی دیکھیں

ترک فوجی عراقی کردستان کی سرحدی پٹی پر کیوں تعینات ہوئے؟

بغداد:عراق ذرائع کا کہنا ہے کہ ترک فوجی، عراقی کردستان کے ساتھ ملنے والی سرحدی …