جمعرات , 1 دسمبر 2022

قابض حکومت کے خلاف فلسطین کی جائز جدوجہد کی حمایت کرتے ہیں:کویت

کویت سٹی:فلسطینی قوم کے استحکام کو سراہتے ہوئے کویتی حکومت نے اپنے مکمل جائز سیاسی حقوق کے حصول کے لیے اسرائیلی غاصب حکومت کے خلاف ان کی جائز جدوجہد کی حمایت کا اظہار کیا۔

اقوام متحدہ میں کویت کے نائب مستقل مندوب فیصل غازی العنزی نے سلامتی کونسل کے اجلاس میں مشرق وسطیٰ کی صورتحال اور سب سے بڑھ کر مسئلہ فلسطین پر اپنے ملک کی طرف داری پر زور دیا۔ عرب، اسلامی اور بین الاقوامی موقف کی پاسداری کرتے ہوئے کہا کہ وہ امن کو ایک اسٹریٹجک آپشن اور دو ریاستی حل پر مبنی مستقل، جامع اور منصفانہ حل سمجھتے ہیں۔

انہوں نے فلسطینی عوام کو اپنے جائز سیاسی حقوق کے حصول اور ایک آزاد فلسطینی ریاست کے قیام کی ضرورت پر زور دیا جس کا دارالحکومت یروشلم ہو۔

العنزی نے کہا: گزشتہ عرصے میں ہم نے برادر فلسطینی قوم کے خلاف اسرائیل کے جرائم اور منظم حملوں کے نتیجے میں مقبوضہ فلسطینی علاقوں میں خطرناک پیش رفت اور کشیدگی میں خطرناک اضافہ دیکھا ہے۔

العنزی نے زور دے کر کہا کہ کویتی حکومت ایک بار پھر ان جارحانہ اقدامات کی مذمت کرتی ہے جن کا مقصد دنیا بھر کے مسلمانوں کے جذبات کو بھڑکانا اور مسجد اقصیٰ میں عبادت کی آزادی کو خطرہ ہے۔انہوں نے مزید تناؤ میں اضافے کے نتائج اور خطے کی سلامتی اور استحکام کے لیے خطرہ کے بارے میں خبردار کیا۔

العنزی نے مزید کہا کہ عالمی برادری فلسطینی قوم کی حمایت کے لیے فوری اقدام کرے۔انہوں نے سلامتی کونسل سے بھی کہا کہ وہ اقوام متحدہ کے چارٹر میں بیان کردہ اپنی ذمہ داریوں کو قبول کرے۔

یہ بھی دیکھیں

نئے آرمی چیف کی تعیناتی پاکستان کا اندرونی معاملہ ہے: امریکا

واشنگٹن: امریکی محکمہ خارجہ نے کہا ہے کہ نئے آرمی چیف کی تعیناتی پاکستان کا …