ہفتہ , 10 دسمبر 2022

صیہونی طاقتوں کی سازشوں کا مقابلہ کرنے میں ایران کے ساتھ کھڑے ہیں:مہدی المشاط

صںعا:یمن کی سپریم پولیٹیکل کونسل کے سربراہ نے ایران کے موجودہ واقعات کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ ایران کے کئی شہروں میں ملک کی سلامتی کو غیر مستحکم کرنے کی غیر ملکی سازشوں کو مسترد کرنے کے اعلان کے لیے بڑے پیمانے پر ہونے والے مظاہرے ایران کی اہلیت کا منہ بولتا ثبوت ہیں۔ ایرانی قوم تمام امریکی سازشوں پر قابو پانے کے لیے بیدار ہے۔

تقریب خبر رسان ایجنسی کے مطابق یمن کی سپریم سیاسی کونسل کے سربراہ "مہدی المشاط” نے اس ملک کے دارالحکومت صنعا میں جمہوریہ یمن کے سفیر برائے ایران "ابراہیم الدیلمی” سے ملاقات اور گفتگو کی۔

اس ملاقات میں ایران میں یمنی سفارتخانے، اسلامی جمہوریہ ایران میں زیر تعلیم یمنی کمیونٹی اور یمنی طلباء کی صورتحال، دونوں دوست اور برادر ممالک کے درمیان دوطرفہ تعلقات کو مضبوط بنانے کے طریقوں اور یمن کے درمیان مستقبل میں تعاون کے امکانات پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ایران پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

تقریب خبررساں ایجنسی کے مطابق، اس ملاقات کے دوران المشاط نے ایران میں اس عرصے کے دوران رونما ہونے والے واقعات اور واقعات کی نوعیت کے بارے میں الدیلمی کی مختصر وضاحت سنی اور یمن میں مقیم یمنیوں کی دیکھ بھال اور تمام خدمات کی فراہمی کو جاری رکھنے کا مطالبہ کیا۔

مہدی المشاط نے ایران کی حالیہ پیش رفت کے بارے میں کہا: ایران کے بہت سے شہروں میں ہونے والے زبردست مظاہرے اسلامی جمہوریہ ایران کی سلامتی اور استحکام کو عدم استحکام سے دوچار کرنے کی غیر ملکی سازشوں کو مسترد کرنے کے اعلان کا ثبوت ہیں۔ ایرانی عوام کی تمام سازشوں اور منظرناموں پر قابو پانے کی صلاحیت۔امریکہ صیہونی ہے۔

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ یمن ان سازشوں اور تخریبی اقدامات کے مقابلے میں اسلامی جمہوریہ ایران، حکومت اور اس ملک کے عوام کے شانہ بشانہ کھڑا ہے۔

ملاقات کے اختتام پر یمن کی سپریم پولیٹیکل کونسل کے سربراہ نے ایران میں یمنی سفارتخانے کو ہر وہ کام کرنے کی ضرورت پر زور دیا جس سے دونوں برادر ممالک کے درمیان تعلقات مضبوط ہوں اور مختلف شعبوں میں تعاون کے امکانات پیدا ہوں۔ دو دوست ممالک.

یہ بھی دیکھیں

ترک فوجی عراقی کردستان کی سرحدی پٹی پر کیوں تعینات ہوئے؟

بغداد:عراق ذرائع کا کہنا ہے کہ ترک فوجی، عراقی کردستان کے ساتھ ملنے والی سرحدی …