جمعرات , 8 دسمبر 2022

چین اور روس کے درمیان اعلیٰ سطح کا تعاون ہے:بیجنگ

ماسکو:ماسکو میں ملاقات کے دوران روس میں چینی سفارت خانے کے اعلیٰ عہدیدار نے دونوں ممالک کے تعلقات کو بڑی طاقتوں کے درمیان تعلقات کی بہترین مثال قرار دیا۔

ماسکو کے میڈیا ذرائع نے اطلاع دی ہے کہ روس میں چینی ناظم الامور سن ویڈونگ نے بیجنگ اور ماسکو کے درمیان اچھے تعلقات کی تعریف کی اور دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کو مزید مضبوط بنانے پر زور دیا۔

تقریب خبر رساں ایجنسی کے مطابق، روس میں چینی سفارت خانے کے اس سینئر اہلکار نے "روس چین تعلقات کے قیام، احیاء اور ترقی میں عوام کی سفارت کاری کا کردار” بین الاقوامی کانفرنس میں شرکت کی اور ایک تقریر کی۔

بیجنگ کے اس سینئر سفارت کار کے مطابق چین اور روس کے تعلقات دنیا کی بڑی طاقتوں کے درمیان اچھے تعلقات کی بہترین مثال ہیں۔

انہوں نے کہا: "صدر شی (جن پنگ) نے بارہا اس بات پر زور دیا ہے کہ ملکوں کے درمیان تعلقات میں سب سے اہم چیز ان کے لوگوں کے درمیان ہمدردی کا احساس ہے۔ چین اور روس کے تعلقات دنیا کے اہم ترین باہمی تعلقات میں سے ہیں۔

روس میں چین کے چارج ڈی افیئرز نے مزید کہا: "(چین روس تعلقات) بھی بڑی طاقتوں کے درمیان تعلقات کی بہترین مثال ہیں، جہاں (دونوں ممالک) باہمی اعتماد کی اعلیٰ سطح اور تعاون کی اعلیٰ ترین سطح رکھتے ہیں۔” یہ تعلقات سب سے زیادہ اسٹریٹجک اہمیت کے حامل ہیں۔”

سن ویڈونگ نے مزید کہا کہ چین اور روس کے تعلقات کی عظیم ترقی میں عوام کی سفارت کاری نے ہمیشہ دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کو مضبوط بنانے کے لیے ایک ترغیب کے طور پر کردار ادا کیا ہے۔

بیجنگ کے اس سینئر سفارت کار کی جانب سے ماسکو کے ساتھ تعلقات کی تزویراتی اہمیت پر زور ایسے حالات میں سامنے آیا جب دونوں فریق "روس چین دوستی گروپ” کے قیام کی 65ویں سالگرہ منا رہے ہیں۔

چین کے صدر شی جن پنگ نے اتوار (کل) اس موقع پر اپنے ایک پیغام میں اعلان کیا کہ دونوں ممالک کے درمیان تعلقات ایک نئے مرحلے میں داخل ہو گئے ہیں اور دونوں ممالک کے درمیان دوستی مسلسل مضبوط ہو رہی ہے۔

یہ پیغام روسی صدر ولادیمیر پوٹن کی جانب سے اپنے چینی ہم منصب شی جن پنگ کو چین میں اپنی صدارت کی پانچ سالہ توسیع کے موقع پر مبارکباد دینے کے ایک ہفتے بعد جاری کیا گیا ہے۔

ولادیمیر پوتن نے یکم نومبر کو شی جن پنگ کے ساتھ بات چیت میں یہ بھی اعلان کیا کہ وہ روس اور چین کے درمیان "جامع شراکت داری” کو مضبوط کرنے کے لیے تیار ہیں۔

یہ بھی دیکھیں

دنیا کے طاقتور ترین پاسپورٹ کی فہرست جاری،پاکستان کا نمبر کونسا؟

اسلام آباد:دنیا کے طاقتور ترین پاسپورٹ کی فہرست میں متحدہ عرب امارات (یو اے ای) …