پیر , 5 دسمبر 2022

اسرائیل آگ سے کھیل رہا ہے:ابوالغیط

یروشلم:خلیج فارس تعاون کونسل کے رکن ممالک نے بیت المقدس بالخصوص شیخ جراح علاقے پر صیہونی حکومت کے پے درپے حملوں کی مذمت کی۔ خلیج فارس تعاون کونسل کے رکن ممالک نے بیت المقدس میں صیہونی حکومت کی جارحیت میں اضافے کے ساتھ ساتھ الشیخ جراح اور سیلوان کے علاقے اور اس شہر کے دیگر علاقے سے فلسطینیوں کی جبری نقل مکانی کی پالیسی میں اضافے کی مذمت کی۔۔

ایک بیان میں ان ممالک نے عالمی برادری سے کہا کہ وہ ایکشن لے اور مقبوضہ بیت المقدس میں فلسطینیوں کی موجودگی کے خلاف صیہونی حکومت کے اقدامات اور تل ابیب کی جانب سے اس کی قانونی نوعیت کو تبدیل کرنے کی کوششوں کو روکنے کے لیے کہا۔ اصل باشندے اور اس شہر پر صیہونی حکومت مسلط کرنا جو کہ قوانین اور قراردادوں اور تمام معاہدوں سے متصادم ہے۔

خلیج فارس تعاون کونسل نے ایک بار پھر مسئلہ فلسطین کی مرکزیت اور تمام مقبوضہ علاقوں پر اس ملک کے عوام کی خودمختاری کی حمایت اور بیت المقدس کو اس کا دارالحکومت بنانے اور پناہ گزینوں کے حقوق کی ضمانت دینے پر ایک بار پھر زور دیا۔

اس کونسل نے فلسطینی قوم کے قانونی حقوق کے حصول کے لیے موجودہ تنازعات کے حل کے لیے عالمی برادری کی کوششوں کو فعال کرنے کی ضرورت پر بھی زور دیا۔

خلیج فارس تعاون کونسل کے رکن ممالک نے بھی صیہونی حکومت کی فوجی قوتوں کی حمایت اور نگرانی میں آباد کاروں کی طرف سے حرم مقدس کی بار بار بے حرمتی کی مذمت کی۔

دوسری جانب عرب لیگ کے سیکرٹری جنرل احمد ابوالغیط نے الجزائر میں منعقدہ عرب لیگ کے وزرائے خارجہ کی سطح کے اجلاس میں ایک بیان کے دوران اس بات پر زور دیا کہ مسئلہ فلسطین ایک مشکل مرحلے میں ہے اور خبردار کیا خطرات

انہوں نے کہا کہ قابض حکومت آگ سے کھیل رہی ہے اور اس بات پر توجہ نہیں دیتی کہ فلسطینی عوام کے خلاف تشدد اور جبر کی پالیسی اوسلو سمجھوتے میں کوئی نشان نہیں چھوڑتی۔

اس رپورٹ کے مطابق ان دنوں مقبوضہ علاقوں بالخصوص مغربی کنارے کے حالات بہت خاص ہیں اور فلسطینی جنگجو صہیونیوں کے ان گنت جرائم کا کسی بھی طریقے سے جواب دے رہے ہیں اور اس سے غاصبوں کے لیے خصوصی حالات پیدا ہو گئے ہیں۔

اس سے پہلے صیہونی صرف مقبوضہ علاقوں کے جنوب میں اور غزہ کے علاقے میں فلسطینیوں کے ساتھ برسرپیکار تھے لیکن اب فلسطین کے مشرق میں مغربی کنارہ بزدل صیہونیوں کے لیے چھپنے کی جگہ بن چکا ہے جس کی وجہ سے اس کے نوجوانوں کی جانیں ضائع ہو رہی ہیں۔ مسلح، اور اس نے انہیں رات کی اچھی نیند سے محروم کر دیا ہے۔

یہ بھی دیکھیں

تہران، عفت و حجاب کے قانون کے نفاذ کیلئے طالبات اور خواتین کا دھرنا

تہران:اسلامی جمہوریہ ایران کے دارالحکومت تہران میں حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) کے مزار پر خواتین …