بدھ , 7 دسمبر 2022

ہم پھٹنے والا آتش فشاں ہیں،مزاحمتی گروپ عرین الاسود کی اسرائیل کو دھمکی

مقبوضہ بیت المقدس:مزاحمتی گروپ "عرین الاسود” نے صہیونیوں کو مخاطب کرتے ہوئے کہا: "ہم پھٹنے والا آتش فشاں ہیں۔”غیر ملکی خبر رساں ایجنیسی کی رپورٹ کے مطابق احد نیوز سائٹ کے حوالے سے کہا گیا ہے کہ عرین الاسود مزاحمتی گروپ نے ایک بیان میں صیہونی دشمن کو دھمکی دی ہے اور اعلان کیا ہے کہ یہ حکومت مزاحمت کے حملوں کی شدت سے حیران رہ جائے گی۔

اس گروہ نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ اگر صہیونی دشمن یہ سمجھتا ہے کہ "ارین الاسود” کی آگ ٹھنڈی ہو گئی ہے تو وہ فریب ہے۔

اس بیان میں کہا گیا ہے: شیران ہیبرون کے ایک شیر شہید ہیرو محمد الجباری نے عرین الاسود کے پہلے بیان پر صہیونی بستی "کریات اربع” کے قریب اپنے آپریشن کے ذریعے عمل کیا جس کے نتیجے میں 20 افراد ہلاک اور زخمی ہوئے۔

عرین الاسود نے اپنے بیان میں کہا کہ یہ گروپ شہید الجباری اور ان کے اہل خانہ کو فوجی سلام اور سلام بھیجتا ہے اور اعلان کرتا ہے کہ وہ اپنے معاہدے پر قائم ہے۔

اس گروہ نے ابو عائشہ کے گھر والوں کو بھی سلام بھیجا اور ان دونوں شہداء کے اہل خانہ سے اعلان کیا: تم مغربی کنارے کے ولی عہد اور حمایتی ہو۔

عرین الاسود گروپ نے مزید مغربی کنارے کے شہر "جیریکو” میں آپریشن کے فلسطینی آپریٹر "برکات عودہ” کی شہادت پر تعزیت کا اظہار کیا اور تاکید کی: قابض حکومت کا خیال تھا کہ وہ ایرن الاسود کو تباہ کر سکتی ہے۔ -اسود، لیکن اسے مایوسی ہوئی۔ ہم نے صہیونی دشمن سے کہا کہ آپ ایرن الاسود کے بارے میں کچھ نہیں جانتے اور اب ہم ان سے کہہ رہے ہیں کہ آپ ہمارے جنگجوؤں کی ضربوں اور حیرت کی شدت سے چونک جائیں گے۔ جیسا کہ شہید راید الکرامی کے قتل کے ساتھ، اس نے آپ کی مزاحمت کو حیران کر دیا اور آپ کے سینکڑوں کو قتل کر دیا۔ جنین، ہیبرون، نابلس اور رام اللہ بھی آپ کو حیران کر دیں گے۔

اس بیان میں صیہونی حکومت کو مخاطب کرتے ہوئے کہا گیا ہے: تم وہم میں مبتلا ہو اور جو یہ سمجھتا ہے کہ ہماری آگ ٹھنڈی ہو گئی ہے وہ فریب ہے۔ ہم ایک پھٹنے والا آتش فشاں ہیں۔

عرین الاسود نے فلسطینی قوم سے خطاب کرتے ہوئے اعلان کیا: آپ سر کا تاج اور ہر جنگجو کی نبض ہیں، آپ اپنی تلوار اور ڈھال بننے کے مستحق ہیں اور آپ کی مزاحمت آپ کو مایوس نہیں کرے گی۔

اس مزاحمتی گروہ نے صیہونی حکومت کے ساتھ سمجھوتے کی بات کرنے والوں سے کہا: ان کے انتخابات کو دیکھو۔ آپ ان کے آپشن دیکھیں گے اور آپ کو معلوم ہو جائے گا کہ آپ سراب کی پیروی کر رہے ہیں۔

یہ بھی دیکھیں

قطر ورلڈ کپ میں فلسطینیوں کی حمایت ’کشنرپیس ‘ اسکیم کی ناکامی کا ثبوت

دوحہ:ایک امریکی ویب سائٹ نے لکھا ہے کہ قطر میں ہونے والے ورلڈ کپ میں …