جمعرات , 1 دسمبر 2022

لبنان میں داعش کے متعدد دہشت گردوں کی گرفتاری

بیروت:لبنانی فوج نے داعش دہشت گرد گروہ کے متعدد ارکان کو گرفتار کر لیا جو اس ملک میں دہشت گردانہ کارروائیاں کرنے کی کوشش کر رہے تھے۔

احد نیوز ویب سائٹ کی رپورٹ کے مطابق، لبنانی فوج کے ہیڈ کوارٹر نے نوٹ کیا کہ انٹیلی جنس ڈیپارٹمنٹ کے گشتی دستوں نے منگل 26 مہر کو ایک لبنانی شہری کو گرفتار کیا کیونکہ اس نے 29 ابان 1400 کوداعش اور اس کی لڑائیوں میں حصہ لیتے ہوئے شام کے لیے روانہ ہو گئے تھا اور دہشت گرد گروہ میں شمولیت اختیار کی تھی۔ ۔

اس محکمہ نے ایک بیان جاری کیا اور کہا کہ الخ خفیہ طور پر لبنان میں داخل ہوا اور بہت سے لوگوں کو داعش کے فائدے کے لیے متحرک کیا اور ان میں سے کچھ کو تنازعہ والے علاقوں میں بھیجا اور ان میں سے بہت سے لوگوں کو دہشت گردانہ کارروائیوں کے لیے بھیجا جو اس نے اندر ہی تیار کیے۔اس نے انہیں ذہنی اور جسمانی طور پر تیار کیا اور ہتھیار اور دستی بم خریدے اور انہیں دہشت گردی کی کارروائیوں کے لیے فراہم کیا۔

لبنان کا انٹیلی جنس محکمہ مذکورہ گروپ کے ارکان کو گرفتار کرنے میں کامیاب رہا، جس کے سر پر ایک شخص ہے جس کا مخفف A-R ہے، جو دہشت گردی کی کارروائی کرنے کی تیاری کر رہا تھا۔مذکورہ محکمے نے تاکید کی: گرفتار افراد سے تفتیش عدلیہ میں متعلقہ ادارے کی نگرانی میں جاری ہے۔

یہ بھی دیکھیں

چین کی بڑھتی دفاعی طاقت نے امریکا کو پریشان کر دیا

واشنگٹن:چین کی بڑھتی ہوئی دفاعی طاقت نے امریکا کو پریشان کر دیا ہے، امریکی محکمہ …