اتوار , 4 دسمبر 2022

یمن میں بارودی سرنگ پھٹنے سے ایک ماہ کے دوران 46 شہری ہلاک و زخمی

صنعا:یمنی مائن کلیئرنس مانیٹرنگ سینٹر نے اتوار کی شب اعلان کیا کہ اکتوبر میں سعودی اتحاد کے حملوں سے بچ جانے والے بارودی سرنگوں اور کلسٹر بموں کے پھٹنے سے 46 شہری ہلاک یا زخمی ہوئے ہیں۔

یمن کے مائن کلیئرنس مانیٹرنگ سینٹر نے اعلان کیا ہے کہ اکتوبر میں یمن میں سعودی اتحاد کی جارحیت سے بچ جانے والی بارودی سرنگوں اور کلسٹر بموں کے پھٹنے سے ہلاکتوں کی تعداد 18 شہید اور 28 زخمی ہو گئی ہے۔ .

اس مرکز کی رپورٹ کے مطابق اس سال کے آغاز سے اب تک جارحیت سے بچ جانے والے بارودی سرنگوں اور کلسٹر بموں کے پھٹنے کے نتیجے میں 219 یمنی شہری جاں بحق اور 424 یمنی زخمی ہو چکے ہیں۔

اس مرکز نے اس بات پر زور دیا کہ وہ بم اور بارودی سرنگوں کی باقیات سے آلودہ علاقوں کو صاف کرنے کے لیے درکار آلات اور آلات فراہم کرنے کی کوشش کر رہا ہے جس کا مقصد ان دھماکوں کے متاثرین کو کم کرنا ہے۔

اس مرکز نے مزید کہا: جارح اتحاد بم اور بارودی سرنگوں کی باقیات سے آلودہ علاقوں کو صاف کرنے کے لیے درکار آلات اور آلات کے داخلے سے روکتا ہے، جو متاثرین کی تعداد میں اضافے کی ایک وجہ ہے۔

یمن میں مائننگ کی نگرانی کے مرکز نے مزید اعلان کیا ہے کہ اقوام متحدہ نے اس آپریشن کے لیے درکار ساز و سامان کی فراہمی میں کوئی مدد فراہم نہیں کی ہے اور الحدیدہ معاہدے پر اس کا مانیٹرنگ بورڈ جو کہ سازوسامان فراہم کرنے کا ذمہ دار ہے، بھی جارح کی راہ میں رکاوٹیں ڈالنے پر تشویش کا اظہار کرتا ہے۔

سعودی عرب نے متحدہ عرب امارات سمیت کئی عرب ممالک کے اتحاد کی صورت میں اور امریکہ کی مدد اور سبز روشنی سے، عبد ربہ منصور ہادی کی واپسی کے بہانے – سب سے غریب عرب ملک یمن کے خلاف بڑے پیمانے پر حملے شروع کردیئے۔ اس ملک کے مستعفی اور مفرور صدر نے 6 اپریل 1994 سے اپنے سیاسی مقاصد اور عزائم کو اقتدار سے پورا کرنے کے لیے لیکن یمنی عوام اور مسلح افواج کی جرأت مندانہ مزاحمت اور ان کے خصوصی میزائل اور ڈرون آپریشن کے سائے میں، وہ ان اہداف کو حاصل کرنے میں ناکام رہا اور اسے جنگ بندی قبول کرنے پر مجبور کیا گیا، جو کہ عرب جارح اتحاد کی رکاوٹوں کے نتیجے میں دو ماہ کے تین مراحل ختم ہونے کے بعد بھی ختم ہو گیا اور اس میں توسیع نہیں کی گئی۔

یہ بھی دیکھیں

تہران، عفت و حجاب کے قانون کے نفاذ کیلئے طالبات اور خواتین کا دھرنا

تہران:اسلامی جمہوریہ ایران کے دارالحکومت تہران میں حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) کے مزار پر خواتین …