جمعرات , 1 دسمبر 2022

صرف 26 ملی میٹر ڈسپلے کا حامل دنیا کا سب سے چھوٹا ٹی وی

اوہایو: ایک کمپنی نے دعویٰ کیا ہے کہ اس نے دنیا کے سب سے چھوٹے ٹی وی ماڈل بنائے ہیں جو کارکردگی میں اصل ٹی وی جیسے ہیں اور سب سے بڑھ کر انہیں خریدا بھی جاسکتا ہے۔

ٹائنی سرکٹ نامی کمپنی اس سے قبل بہت چھوٹے برقی آلات بنانے کی شہرت رکھتی ہے اور اب اس نے دنیا کے سب سے چھوٹے ٹی وی بنانے کا دعویٰ بھی کیا ہے۔ یہ ایک اوپن سورس برقی ہارڈویئر کمپنی نے جس کے دو ماڈل مشہور ہیں۔ ہر ٹی وی کی جسامت ڈاک ٹکٹ سے بھی چھوٹی ہے لیکن انہیں پرانے ماڈل کی طرز پر بنایا گیا ہے۔

ہرماڈل کے ٹی وی کی اسٹوریج 8 گیگابائٹ ہے اور اس میں گول گھومنے والے بٹنوں سے آواز کم یا زیادہ کی جاسکتی ہے۔ سب سے بڑھ کر ہر ٹی وی کے لیے ریموٹ کنٹرول بھی بنایا گیا ہے۔ اسے تار کے ذریعے کمپیوٹر سے جوڑ کر ویڈیو ڈاؤن لوڈ کی جاسکتی ہیں۔

پہلے ماڈل کا نام ٹائنی ٹی وی ٹو ہے جس کا ڈسپلے صرف ایک انچ (26 ملی میٹر) ہے اور صرف 0.4 انچ کا اسپکر لگایا گیا ہے اس میں آئی پی ایس ٹی ایف ٹی ڈسپلے ہے۔ دوسرا ماڈل ٹائنی ٹی وی ہے جس کا اسکرین صرف 15 ملی میٹر ہے اور او ایل ای ڈی ڈسپلے نصب کیا گیا ہے۔ دونوں یو ایس بی سی سے چارج ہوتے ہیں اور 8 جی بی گنجائش موجود ہے۔

لیکن دونوں ٹی وی سیٹ زیادہ سے زیادہ دو گھنٹے تک ہی چل سکتے ہیں کیونکہ بیٹری بہت ہی چھوٹی ہے۔ فی الحال یہ کراؤڈفنڈنگ ویب سائٹ پرسرمایہ کاری کے عمل سے گزررہی ہے اور اس کی تعارفی قیمت 49 اور 59 ڈالر ہے تاہم ریموٹ کنٹرول کی صورت میں مزید 10 ڈالر ادا کرنا ہوں گے۔

یہ بھی دیکھیں

فضائی سفر کے دوران پیسے بچانے ، قطاروں اور تناؤ سے بچنے کا طریقہ

برازیلیا:برازیل سے تعلق رکھنے والی فلائٹ اٹینڈنٹ نے 2022 میں سفر کی بڑھتی ہوئی لاگت …