جمعہ , 9 دسمبر 2022

یوکرین کے لیے اطالوی فوجی امداد کا نیا پیکج تیار

کیف:اطالوی حکومت کے ایک اہلکار نے کہا ہے کہ ان کا ملک یوکرین کو ہتھیاروں کا ایک نیا پیکج بھیجنے کی تیاری کر رہا ہے۔اطالوی حکومت کے ایک اہلکار نے منگل کے روز کہا کہ ان کا ملک یوکرین کی مدد کے لیے ایک نیا اسلحہ پیکج تیار کر رہا ہے جس میں فضائی دفاعی نظام بھی شامل ہے۔

اطالوی حکومت کے اس اہلکار نے نام ظاہر نہ کرنے کی شرط پر کہا: روم فضائی دفاعی نظام فراہم کرنے کے لیے تیار ہے، بشمول SAMP سسٹم اور Stinker میزائل۔ اطالوی حکومت کے اس اہلکار کے مطابق ابھی تک یہ واضح نہیں ہے کہ ان میں سے کتنے سسٹم کیف کو فراہم کیے جانے والے ہیں۔

یوکرین کے صدر ولادیمیر زیلنسکی کی جانب سے روسی میزائل حملوں کے خلاف ملک کی حمایت کرنے کے کہنے کے بعد مغربی ممالک نے مزید فضائی دفاعی ساز و سامان کیف کو بھیج دیا ہے۔

گزشتہ ہفتے زیلنسکی نے گروپ آف 7 کے رہنماؤں سے کہا کہ وہ روسی میزائلوں کے فضائی حملوں کے خلاف اپنے ملک کی مدد کریں۔

اطالوی وزیر دفاع گیڈو کرسٹو نے پیر کو امریکی وزیر دفاع لائیڈ آسٹن سے فون پر بات کی اور جب تک ضروری ہو روسی جارحیت کے خلاف یوکرین کی حمایت کرنے کا وعدہ کیا۔

اٹلی نے سابق وزیر اعظم ماریو ڈریگی کی قیادت میں اپنا پہلا فوجی امدادی پیکج یوکرین کو بھیجنے کی منظوری دے دی ہے۔

روم نے ابھی تک یوکرین کو بھیجے گئے ہتھیاروں کے پیکجوں کے بارے میں تفصیلات ظاہر نہیں کی ہیں، لیکن ملکی میڈیا کا کہنا ہے کہ ہتھیاروں کی پچھلی کھیپوں میں ہووٹزر سسٹم اور بکتر بند گاڑیاں شامل تھیں۔

یہ بھی دیکھیں

ڈینا بولوارتے پیرو کی پہلی خاتون صدر منتخب

لیما:پیرو میں کاسٹیلو کو عہدے سے ہٹا نے کےبعد ڈینا بولوارتے پہلی خاتون صدر بن …