ہفتہ , 10 دسمبر 2022

مغرب کی یکطرفہ پابندیوں سے شامی عوام کی زندگیوں پر تباہ کن اثرات مرتب

نیویارک:یکطرفہ جبری اقدامات کے بارے میں اقوام متحدہ کے خصوصی نمائندے نے شام کے خلاف اقتصادی ناکہ بندی اور یکطرفہ مغربی پابندیوں کا ذکر کرتے ہوئے کہا: یکطرفہ پابندیوں نے شام میں زندگی کے تمام پہلوؤں پر تباہ کن اثرات مرتب کیے ہیں۔

شام کے 12 روزہ دورے کے بعد، النا دوہان نے مزید کہا: میں انسانی حقوق اور شام میں انسانی صورتحال پر یکطرفہ جبر کے اقدامات کے خوفناک اور وسیع اثرات کو دیکھ کر حیران رہ گئی۔

انہوں نے مزید کہا: ہم ان ممالک سے کہتے ہیں جنہوں نے شام کے خلاف یہ یکطرفہ اقدامات کیے ہیں انہیں فوری طور پر منسوخ کر دیں۔

دوہان نے کہا: شام کے 90 فیصد لوگ خط غربت سے نیچے زندگی گزار رہے ہیں اور عالمی برادری کو اس قوم کے ساتھ یکجہتی کے ساتھ کھڑا ہونا چاہیے اور ان کی مدد کرنی چاہیے۔

انہوں نے مزید کہا: میں بین الاقوامی برادری اور خاص طور پر یہ پابندیاں عائد کرنے والے ممالک سے کہتا ہوں کہ وہ پابندیوں کے تباہ کن اثرات پر توجہ دیں اور ان پابندیوں کے ساتھ کمپنیوں اور بینکوں کی انتہائی پیچیدگی کے بارے میں بین الاقوامی انسانی حقوق کے قوانین کی بنیاد پر فوری اور ٹھوس اقدامات کریں۔

دوہان نے کہا: میں نے بہت سے مصائب اور مصیبتیں دیکھی ہیں، لیکن اب مجھے لگتا ہے کہ وہ امید ختم ہو رہی ہے۔

اس سے قبل شامی حکومت نے متعدد بار امریکہ اور یورپ کی یکطرفہ اور غیر قانونی اقتصادی پابندیوں کو فوری اور غیر مشروط منسوخ کرنے کا مطالبہ کیا تھا۔

اقوام متحدہ میں شام کے نمائندے بسام صباغ نے سلامتی کونسل میں کہا: مذکورہ پابندیاں شامی عوام کے درد اور تکلیف کا باعث بنی ہیں اور ہمارے ملک میں استحکام کے حصول کے لیے دہشت گرد گروہوں کی نابودی اور ان کے خاتمے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے کہا کہ شام میں انسانی صورتحال پر اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل کی رپورٹ میں امریکہ اور یورپ کی طرف سے عائد پابندیوں اور غیر قانونی ناکہ بندی کے تباہ کن نتائج کو نظر انداز کیا گیا ہے۔

اقوام متحدہ میں شام کے مستقل نمائندے نے تاکید کی: شام میں انسانی حالات سے متعلق کسی بھی پیچیدگی کا سبب شام کے شمال اور شمال مغرب میں ترکی کا قبضہ، انقرہ کے اقدامات، جرائم اور دہشت گرد گروہوں اور ان سے متعلقہ اداروں کی حمایت ہے۔

یہ بھی دیکھیں

دشمن عورتوں کی آزادی نہیں، غلامی چاہتا ہے:آیت اللہ سید احمد خاتمی

تہران: آیت اللہ خاتمی نے عورت، زندگی اور آزادی کے نعرے کا ذکر کرتے ہوئے …